خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد

توزیع ۱۰۰۰ فقره جهیزیه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان همدان

همدان- جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از توزیع یک هزار فقره جهیزیه با همکاری معاونت سرمایه انسانی بسیج به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۹۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
توزیع ۱۰۰۰ فقره جهیزیه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در آیین توزیع جهیزیه بین جمعی از فرزندان دختر رزمندگان دفاع مقدس که در میدان صبحگاه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: از سال گذشته اقدامات خوبی در راستای تهیه جهیزیه برای افراد نیازمند انجام شده است.

وی بیان کرد: در طول سال گذشته تا به امروز در قالب‌های مختلف این اقدام انجام شده است که به ۵۰۰ فقره جهیزیه رسیده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه، چون در هفته دفاع مقدس استانی قرار گرفته‌ایم این مراسم به صورت نمادین برگزار شده است، گفت: در این هفته یک هزار فقره جهیزیه با همکاری معاونت سرمایه انسانی بسیج توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه از ۳۱ شهریور ماه ۵۹ تا سال ۹۹ دفاع مقدس ۴۰ ساله شده است، اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و گرامیداشت این ایام برای هر استانی هفته‌ای مشخص شده است.

سرهنگ مصطفی رستمی با بیان اینکه هفته مقرر شده برای استان همدان از ۹ تا ۱۵ اسفند ماه است، گفت: در این هفته برنامه‌های متنوعی پیش بینی و انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این هفته تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسانی است که قبلا شناسایی شده‌اند، گفت: ارزش ریالی هر جهیزیه ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومان است.

در این مراسم نمادین با رمز «یا رسول الله (ص)» جهیزیه‌های آماده شده توزیع شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار