امام جمعه کنگان در مراسم تکریم و معارفه مسئول هیئت رزمندگان شهرستان کنگان به باز خوانی فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد هیئت رزمندگان اسلام پرداختند.
کد خبر: ۹۳۲۵۳۶۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان،حجت الاسلام محمودی افزودند: حضرت اقا در دیدار با هیئت رزمندگان اسلام ازاین هیات به عنوان پدیده مبارک یاد کردند و این تعبیر نشان از اهمیت جایگاه هیات رزمندگان اسلام دارد  بنابراین هئیت نباید صبغه اداری به خود بگیرد بلکه طبعیت کارهئیت با عشق ایثار توامان باشد اصولا اصل هیات، به ویژه هیات رزمندگان اسلام در معنویت و معرفت دینی نقش افرین باشد همچنین هیات‌ها باید معرفت و معنویت را رشد بدهند.
ایشان به یکی از شاخه‌های این هیات اشاره کردند و گفتند: هیات باید مردمی بوده و اداری و دولتی نشود البته دولت‌ها و حاکمیت وظیفه همدلی، همکاری و همراهی با هیات را دارند. هم بستگی بین اقوام و قومیت‌های مختلف، جلوگیری از سکولار شدن هیئت‌ها، تشکیلاتی عمل کردن ان‌ها عمل جهادی از دیگر شاخصه‌های هیئت بود که ایشان اشاره کردند
ایشان در پایان افزود باید تلاش کنیم هیاتی در تراز بوجود بیاوریم و مراقب تحرکات دشمن باشیم و باید با تدبیر و برنامه ریزی پرچم دین و پرچم ولایت را بدست بگیرند.
پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها