فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ:

آرامش و امنیت کشور مدیون جانفشانی شهداست

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در دیدار با خانواده جانباز شهید قلی یوسفی، آرامش و امنیت کشور را مدیون جانفشانی شهدا عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۲۵۴۲۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ در دیدار با خانواده جانباز شهید قلی یوسفی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران عزیز، عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده اند.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی، امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.

موسایی، اظهار کرد: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شد و فرصت خدمت را برای مسوولان فراهم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ تصریح کرد: ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران کوچک ترین سپاس از این قشر فداکار و بصیر است و می طلبد همه افراد جامعه پیرو واقعی راه شهدا باشند.

وی گفت: مسوولان، مردم و قشرهای مختلف باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده را به طور جدی در دستور کار خود داشته باشند.

در این دیدار با اهدای لوح سپاس از صبر و استقامت خانواده جانباز شهید قلی یوسفی تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار