خبرهای داغ:

اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی در فضای مجازی در شاهرود

شاهرود_مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود گفت: بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی وی‍ژه فضای مجازی در سال جهش تولید ۱۳۹۹ توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۴۲۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی در فضای مجازی در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، محمد ابراهیمی در جلسه هم اندیشی مدیران و فعالان فرهنگی موسسه به تشریح عملکرد این موسسه و برنامه‌های انجام شده در سال جهش تولید در سطح کشور پرداخت و اظهار داشت: بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی وی‍ژه فضای مجازی در سال جهش تولید ۱۳۹۹ توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود اجرا شد.
وی ضمن قدردانی از زحمات همه اساتید، دانشجویان، فراگیران، خیرین وعزیزانی که با توجه به شرایط کرونا و سختی‌های برگزاری، اجرای برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی در سال ۱۳۹۹ بصورت خودجوش، مردمی و رایگان و بصورت شبانه روزی با این موسسه فرهنگی همکاری نمودند اعلام نمود که این برنامه‌ها با قوت تمام و بصورت جهادی تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت.
ابراهیمی از اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی، آموزشی و تبلیغی در فضای مجازی خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مسابقات فرهنگی، پاسخ به شبهات، مشاوره، اعتکاف مجازی، پویش‌های مردمی، اطلاع‌رسانی اعمال و مناسک مناسبت‌های مذهبی، سخن نگاشت، پخش فیلم و کلیپ آموزشی بود که در صفحات اینستاگرام، ایتا، سروش، واتساپ و کانال‌های مردمی پخش شد.
وی فضای مجازی رایکی از بهترین روش‌ها برای اطلاع رسانی فعالیت‌ها دانست و بیان کردبایدبابرنامه ریزی صحیح از فرصت‌های فضای مجازی در سطح جامعه استفاده نمود.
ابراهیمی در پایان افزود: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتروآشنایی با برنامه‌های موسسه با شماره ثابت ۰۲۳۳۲۲۲۷۱۴۹ و یا با شماره همراه ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ در پیام رسان‌های ایتا، بله، سروش، تلگرام، ایمو، روبیکا، واتساپ و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۲۰۰۱۰۰۳۷۸ از طریق پیج اینستاگرام به نشانی ebrahimimohammad_۳۱۳ و یا از طریق ایمیل به نشانی ebrahimimohammad۳۶۶@yahoo.com تماس حاصل کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها