خبرهای داغ:
۱۰ کانون فرهنگی هنری مساجد خوزستان به مرحله نیمه نهایی داوری رواق‌های طرح ملی ایران قوی راه یافتند .
کد خبر: ۹۳۲۵۴۹۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با اشاره به راهیابی ۱۰ کانون مساجد خوزستان به مرحله نیمه نهایی طرح ملی ایران قوی گفت : این طرح دارای سه شبستان و ۱۲ رواق است.

حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور افزود: ۱۰ کانون فرهنگی هنری مساجد خوزستان که بیشترین امتیاز را در رواق‌های طرح ایران قوی کسب کردند، به مرحله نیمه نهایی داوری رواق‌های این طرح راه یافتند.

وی با بیان اینکه طرح ایران قوی دارای سه شبستان «فرهنگ»، «هنر» و «نورآوری» که هر شبستان دارای چند رواق است افزود: شبستان هنر دارای رواق‌های فیلم، سرود، نمایش، ترنج و قلم، شبستان فرهنگ دارای رواق‌های نور، دانش، کتاب، همدلی و رسانه و شبستان نورآوری دراای رواق‌های کارآفرینی و فن‌آوری است.

همت‌پور گفت: در مرحله نیمه‌نهایی طرح ملی ایران قوی، کانون‌های مساجد امیرالمؤمنان اهواز، امام حسین (ع) شادگان، دکتر قیصر امین‌پور گتوند و شهید جهان‌آرا دزفول در رواق فیلم، کانون‌های امام حسن مجتبی (ع) دشت‌آزدگان و ثارالله دزفول در رواق سرود، کانون سعادت شوش در رواق قلم، کانون امام صادق (ع) شادگان در رواق نور، کانون ولایت شوش در رواق کتاب و کانون تربیت شوشتر در رواق فن‌آوری از خوزستان داوری می شوند.

حجت‌الاسلام همت‌پور با اشاره به اینکه داوری آثار در این مرحله از امروز (چهارشنبه ۱۳ اسفند) آغاز شده و تا (جمعه ۱۵ اسفند) ادامه دارد یاد آور شد: داوری آثار و فعالیت بچه‌های مسجد در مرحله نهایی این طرح نیز در روز‌های (یکشنبه و دوشنبه ۱۷ و ۱۸ اسفند) انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها