خبرهای داغ:
مرکز نمونه گیری بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز در راستای مدیریت بیماری کرونا، امروز چهارشنبه باهماهنگی مرکز بهداشت شرق اهواز راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۴۹۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

به گزارش بسیج امراله مردانی رییس مرکز بهداشت شرق اهواز در حاشیه را اندازی این مرکز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و در جهت افزایش تعداد تست گیری در اهواز، مرکز نمونه گیری و تست سریع توسط واحد پیشگیری مرکز بهداشت شرق اهواز در بیمارستان امیرالمومنین(ع) راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه این مرکز جهت نمونه گیری از همراهان بیماران راه اندازی شده است افزود: تمام تلاش ما مدیریت کردن بیماری است تا مردم عید خوبی داشته باشند اگرچه در این راه به همراهی تمام مردم نیاز است.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: هر چه تعداد نمونه گیری ما در اهواز افزایش پیدا کند امکان بیماریابی بهتر خواهد بود و از این طریق می توانیم با کنترل تعداد ورودی بیماران جدید ،خدمات بهتری در اختیار بیماران کرونایی موجود ارائه دهیم.

وی افزود: در حال حاضر پنج مرکز منتخب بهداشتی در منطقه شرق اهواز دایر هستند که از افراد مشکوک به بیماری، نمونه گیری به عمل می آید. از دید ما هر گونه علائمی در فرد مثل تب، بدن درد، سرماخوردگی و گلودرد نشاندهنده ابتلا به کرونا است مگر با انجام تست خلاف آن ثابت شود.

مردانی با اشاره به اینکه روز گذشته با انجام ۱۴ هزار تست رکورد تست گیری در استان شکسته شد گفت: قطعا با همکاری و همراهی مردم و سایر ارگان‌ها و پرهیز از ترددهای غیرضروری، می توانیم پیک سوم بیماری را در استان مهار کنیم.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان در وضعیت قرمز شیوع کرونا بوده و هشت شهرستان نارنجی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها