خبرهای داغ:
در آستانه اعیاد شعبانیه صورت می گیرد

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در بوکان

فرمانده سپاه بوکان گفت: رزمایش کمک مومنانه در بوکان به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۲۵۵۴۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، امروز در جلسه ای که به همین منظور با حضور جمعی از خیرین در سپاه این شهرستان برگزار شد، سرهنگ پاسدارحسین جمشیدی طی سخنانی، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا، علاوه بر اینکه بسیاری از خانواده‌ها را در غم از دست دادن عزیزان خود سوگوار و مصیبت زده کرده، شرایط زندگی را برای بسیاری دیگر بر اثر از دست دادن شغل، سخت و دشوار کرده است.

وی افزود: در این میان تدبیر به موقع و داهیانه مقام معظم رهبری برای تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه و دستور اجرای رزمایش سراسری در این زمینه به همین نام موجب شد، تا مدیران و مسولان دستگاه‌های اجرایی، نهادهای خیریه، گروه‌های جهادی، سپاه و بسیج، سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌ها و خیران هوشیارتر شده و تمامی ظرفیت‌های موجود را همسو و هم جهت در این زمینه به کار گیرند.

این مسئول ادامه داد: در این راستا سپاه بوکان از ابتدای شیوع کرونا تا اکنون ۶ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی را در ۶ مرحله و به مناسبت های مختلف در میان خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: با همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج تا کنون ۱۵ هزار خانوار نیازمند شناسایی شده اند که همچنان که گفته شد نزدیک به ۷ هزار نفر از این خانوارها بسته های معیشتی را دریافت کرده اند.

 سرهنگ جمشیدی ادامه داد: با نزدیک شدن به اعیاد شعبانیه و نوروز کارکنان سپاه بوکان ۱۰۰کیسه برنج ۱۰ کیلویی، ۱۰۰ کیلو عدس و بسیجیان نیز ۲۰۰ بسته ماکارونی تهیه کرده اند تا در راستای مرحله هفتم کمک های مومنانه در اختیار خانوار های آسیب دیده ازکرونا قرار گیرد.

وی عنوان کرد: مواسات و کمک مومنانه در شرایط حاضر بر همگان واجب است و باید همه دست به دست هم دهیم و برای نیازمندان جامعه گام‌های بلندی برداریم هرچند طی مراحل قبلی شاهد حضور پررنگ نهادها و خیرین در این عرصه مبارک بودیم و امیدواریم این مهم در این مرحله نیز تکرار شود.

این مسئول اضافه کرد: بی تردید خیران، صنعتگران و بازاریان از جمله کانون‌های مورد توجه برای جذب کمک‌های مومنانه هستند که می‌توان با استفاده از ظرفیت آنها برای حل مشکلات اقشار آسیب پذیر از کرونا اقدام کرد.

 در ادامه خیرین بوکانی نیز ضمن تشکر ویژه از سپاه آمادگی خود را برای حضور در این رزمایش بزرگ اعلام کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار