در راستای اجرای فرامین بیانیه گام دوم انقلاب، توجه به ظرفیت‌های داخل و تقویت جوانان نخبه و پژوهشگر از دانشجوی برتر بسیجی محمدامین ابراهیم زاده تقدیر شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۵۵۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جلسه اهدای احکام پیشکسوتان مناطق و محلات حوزه 125 مقاومت بسیج مستضعفان شهرستان کرج به همراه تقدیرازنخبگان برتر این حوزه بسیج با حضور جمعی از مسؤولان درحوزه مقاومت شهید رجایی کرج برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، محمد رضا فیروز زارع، فرمانده حوزه مقاومت ۱۲۵ شهید رجایی، ضمن اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون گام دوم انقلاب اسلامی به نقش ویژه جوانان در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و مدیریتی اشاره کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت جوانان می‌توانیم در امور مختلف کشور از جمله حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استفاده کنیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، اظهار کرد: در آغاز دهه چهارم انقلاب به جهت اعتلای نام ایران اسلامی در عرصه جهانی باید از جوانان نخبه و با انگیزه بسیجی و انقلابی حمایت کرد تا در عرصه‌های اجتماعی موفق تر عمل کنیم.

این فرمانده بسیجی اضافه کرد: طبق فرامین مقام معظم رهبری در کنار نقش ویژه جوانان در علم، پژوهش و مدیریت‌ها باید از تجربیات و پختگی پیشکسوتان نیز بهره مند شویم، زمانی می‌توانیم ادعای مدیریت صحیح داشته باشیم که جوانان  نخبه و پیشکسوتان باتجربه، همگام باهم در جهت ارائه راهکارهای اجتماعی همفکری و مشورت کنند.

گفتنی است؛ در انتهای این نشست از محمدامین ابراهیم زاده به عنوان دانشجوی و پژوهشگر برتر جوان در حوزه عمرانی و مدیریت شهری کرج تقدیر ویژه به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها