زابل-جلسه هیات اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی شهرستان زابل با حضور فرمانده ناحیه مقاومت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی صبح امروز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۵۹۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل،  جلسه هیات اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی شهرستان زابل با حضور فرمانده ناحیه مقاومت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی صبح امروز برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار موسی سنچولی گفت: دهه فجر به معنای واقعی باید تبیین اندیشه امام (ره) باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل افزود: امروز باید ببینیم که چقدر برای انقلاب کار کرده ایم، بنیان گذار انقلاب اسلامی ۱۶ سال از کشور خود تبعید شد و نهضت خود را در خارج از مرز‌ها آغاز کرد.

وی  بیان کرد: مردم در نظام جمهوری اسلامی بالاترین ارزش را دارند، لذا هر کجا مسئولی برای مردم کار کند باید بر دستانش بوسه زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل تصریح کرد: بسیج فرمول ابتکاری حضرت امام (ره) است و همه دنیا به شیوه‌های مختلف از این تفکر دارند الگو برداری می‌کنند.

سرهنگ سنچولی ادامه داد: تفکر بسیج یک مکتب است و بسیاری از افراد رشد این تفکر را نمی‌خواهند، اما با توجه به نهادینه شدن تفکر بسیج در جامعه هیچ دشمنی نمی‌تواند به آن خدشه‌ای وارد کند.

این مسئول اظهار داشت: کسانی که در کشور دوست دارند برنامه‌های بسیج سمبل کاری شود باید بدانند که رشد بسیج روز به روز بیشتر می‌شود و باید هوشیار باشند که ریشه چنین تفکراتی را خواهیم زد.
ارسال نظرات