با تلاش‌های سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس(ع) استان، اداره کل اطلاعات استان اردبیل و همکاری سایر نهادهای امنیتی و انتظامی در بهمن و اسفند ماه سال‌جاری در مجموع ۱۰۵ تن آرد قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۳۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

کشف آرد قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اردبیل، عبدالله طباطبایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دادسرای عمومی و انقلاب استان اردبیل و معاونت حقوق عامه، ورود جدی در خصوص آرد و نان و جلوگیری از قاچاق این محصول و خروج غیرقانونی آن از استان اردبیل داشته و در این راستا ضابطین امر همچون سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل و اداره کل اطلاعات استان اقدامات بسیار چشمگیری داشته‌اند.

وی افزود: طی عملیات‌های متعدد در بهمن و اسفند ماه سال‌جاری تا به امروز، در مجموع ۱۰۵ تن آرد قاچاق که قصد خروج غیرقانونی آن را از استان اردبیل را داشتند، کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل  تشریح کرد: در این خصوص سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل موفق به کشف و توقیف ۵۵ تن آرد قاچاقی و هم‌چنین اداره کل اطلاعات استان اردبیل نیز موفق به توقیف ۵۰ تن آرد قاچاقی شده است.

کشف محموله آرد قاچاق در عملیات شب گذشته

طباطبایی با اشاره به کشف محموله ۱۰ تنی آرد قاچاق بیان کرد: طی عملیاتی که دیشب توسط سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل انجام شد، محموله‌ای حاوی ۱۰ تن آرد قاچاقی که قصد خروج از استان را داشت کشف و ضبط شده و در این خصوص نیز ۲ دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: در این راستا سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به همراه سایر نهادهای مربوطه همچون اداره کل اطلاعات استان و نیروی انتظامی استان اردبیل از خروج کالای اساسی که مورد نیاز مردم استان بوده جلوگیری کرده و در شناسایی و دستگیری اشخاصی که به صورت ناجوانمردانه، رزق و روزی مردم را هدف قرار داده و به دنبال اهداف سودجویانه خود هستند خوش درخشیدند.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: از شهروندان شریف استان اردبیل تقاضا داریم که در این خصوص نهایت همکاری را با نهادهای امنیتی و مربوطه داشته و در اطلاع‌رسانی اخبار به این دستگاه‌ها یاریگر این نهادها باشند تا در امر مبارزه با فساد موفق باشیم.

ارسال نظرات