خبرهای داغ:

دیدار رئیس بسیج سازندگی و معاون روابط عمومی سپاه استان با رئیس خبرگزاری باشگاه خبرنگاران استان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان به همراه معاون روابط عمومی سپاه استان با رئیس خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان استان سمنان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۵۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد (عج) استان استان به همراه مهدی دیابی معاون روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان صبح امروز با حضور در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان از این مجموعه بازدید کردند.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان در این جلسه با اشاره به ظرفیت های مهم این سازمان و خدمات قابل توجهی که ارائه می شود گفت: امروز رسانه یکی از اولویت های مهم برای امیدآفرینی و جلب رضایت مردمی است.

وی با اشاره به لزوم گفتمان سازی موئلفه های جهادی در کشور توسط رسانه ها افزود: نیاز است کارجهادی در کشور به یک گفتمان راهبردی تبدیل شود.

مهدی کاشفی با بیان اینکه توجه به قشر محروم و محرومیت زدایی از مناطق کم برخودار هدف مهم بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است تصریح کرد: نشان دادن خدمات ارائه شده در مناطق محروم باعث افزایش روحیه جهادی گری در بین مردم و افزایش اعتماد عمومی خواهد شد.

مهدی دیابی معاون روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عح) استان هم در این دیدار با بیان اینکه امروز رسانه ها نقش قابل توجهی در جریان سازی هر جامعه ای ایفا می کنند افزود: نیاز است از این ظرفیت ها در جهت اهداف عالی نظام استفاده شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها برای حضور آگاهانه مردم در صحنه باید فضاسازی مناسب و زمان‏بندی دقیق داشته باشند تا رسانه‎های بیگانه فرصت سوءاستفاده و خباثت‎‏آفرینی نداشته باشند.

دیابی افزود: رسانه یکی از مهمترین بخش‏‎‏هایی است که بسیج در آن پررنگ بوده، از همین رو، اصلی‏‎ترین وظیفه در حال حاضر تبیین ارزش‎های اسلام و نظام در رسانه‎ها و مقابله با توطئه‎های مختلف است.

مهدی عرب عامری رئیس خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان استان سمنان نیز با بیان اینکه باشگاه خبرنگاران رسانه ای تاثیر گذار و مطمئن در افکار عمومی است گفت: نیاز است از این ظرفیت در جهت جریان سازی درست استفاده شود.

وی با بیان اینکه باشگاه خبرنگاران با ظرفیتی مناسب از نیروهای جوان و آموزش دیده فرصتی خوب برای انجام کار رسانه ای و آموزش به نیروهای بسیجی است تصریح کرد: استفاده از ظرفیت پخش تلویزیونی و سایت خبرگزاری و آموزش های این خبرگزاری برای افراد مستعد در جهت گفتمان سازی مناسب می تواند تاثیر گذار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها