خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: دشمن با تمام توان خود برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات ورود پیدا کرده است که بتواند حتی یک رأی از آرای مردم را کم کند.
کد خبر: ۹۳۲۵۷۲۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴

دشمن با تمام توان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات ورود پیدا کرده استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه رجب با بیان اینکه در جنگ اراده‌ها قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: اراده ما برای ایستادن در مقابل آمریکا سنت و خواست خداوند است، اگر خدا بخواهد این کار اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه ما توان خود را در انجام کارها می‌گذاریم ولی خداوند اراده می‌کند که آن به نتیجه برسد، گفت: مسیر انقلاب اسلامی شتابان در حال پیش روی است، ما باید تلاش کنیم سربازی خود را انجام داده باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سردار سلیمانی و سردار همدانی یکی از افتخارات خود را سربازی ولایت می‌دانستند، گفت: آن چیزی که امروز نظام جمهوری اسلامی نیاز دارد این است که ما باید به درکی برسیم که احساس سربازی کنیم و اگر این احساس را کردیم خداوند ما را کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از آقای قوامی به لحاظ انگیزه و توانی که دارند، خواستیم مسئولیت بسیج رسانه را برعهده بگیرند و آقای محرمی در سمت معاونت اجتماعی سپاه به خدمت خود ادامه خواهد داد، گفت: اگر ما بتوانیم زمینه‌های مسئولیت‌پذیری جوانان را در سپاه فراهم کنیم می‌توان به آینده سپاه امیدوار شد.

سردار مجیدی با بیان خاطره‌ای از جنگ ۸ سال دفاع مقدس گفت: انتخاب فرمانده گردان جوان ظرفیت و زمینه‌سازی شد که در ماموریت‌ها جایگزین سرداران بزرگ شوند و امروز از آن به عنوان نقطه امید سپاه یاد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم انتخاب آقای قوامی بتواند زمینه را برای یک حرکت انقلابی در بسیج رسانه فراهم کند، گفت: اشخاص ظرفیت و توانی دارند اما آنچه که مهم بوده حرکت جمعی و گروهی است که با این کار فرایند بیشتری از کار را داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خطاب به مسئول جدید بسیج رسانه گفت: خواهش می‌کنم با توجه به انتخابات پیش رو برنامه‌ریزی کوتاه مدت داشته و اهداف میان مدت و بلند مدت را نیز برای بسیج رسانه داشته باشید.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر امیددهی به مردم گفت: مجموعه عملکرد رسانه ما باید به مردم امید دهد و مردم بدانند مجموعه‌هایی وجود دارد که حرف‌ها را می‌شنود و پیگیر هستند.

سردار مجیدی با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود ورود پیدا کرده است که بتواند حتی یک رأی از آرای مردم را کم کند، گفت: طی انتخابات گذشته مشارکت مردم بالای ۵۰ بوده که این حرکت در جهان الگو است و مردم هر ساله مهر تایید بر نظام زده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط کرونایی و اوضاع اقتصادی می‌طلبد در راستای مشارکت حداکثری وقت گذاشته شود، گفت: موضوعات مختلفی دست به دست هم می‌دهد که این مشارکت را به حداکثر برسانیم و می‌توان در هیئت‌های اندیشه‌ورز راهکارها را احصا و برنامه‌ریزی کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه با نگاه به ۴۲ سال اخیر امسال در شرایط خاصی به لحاظ تغییرات آمریکا، وضعیت اقتصادی و پایان دولت یازدهم قرار گرفته‌ایم، افزود: امیدواریم اراده خدا بر این باشد که همانگونه که در دو قوه قضاییه و مقننه نقطه امیدی ایجاد شده است در قوه مجریه این اتفاق بیفتد و تفکر همراه با مقام معظم رهبری به روی کار بیاید تا بر مشکلات فائق آییم.

وی با بیان اینکه طی ۴۰ سال اخیر هر کجا توانستیم فکر خود را با مقام معظم رهبری نزدیک کنیم موفق بوده‌ایم، گفت: هر جا ذره‌ای زاویه ما با مقام معظم رهبری بیشتر شد ما در آنجا زمین‌گیر شده‌ایم.

سردار مجیدی با بیان اینکه هیئت اندیشه‌ورز و مسئولین اقای قوامی را کمک دهند، گفت: امیدواریم با کمک شما بستر جبهه رسانه‌ای برای حرکت انقلاب اسلامی را در استان ایجاد کرده باشیم و از این بستر استفاده لازم را ببریم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از عباس محرمی، ناصر قوامی به عنوان مسئول بسیج رسانه استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات