حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری:
 حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری گفت: برای ازدواج و فرزندآوری از مشکلات اقتصادی نترسید اگر تقوای الهی داشته باشید و با خدا معامله کنید، خدا کمکتان می کند و خزائن خدا همیشه پر است .
کد خبر: ۹۳۲۵۷۳۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در نشست سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) که با حضور فرمانده این سپاه ناحیه و امام جمعه محمد شهر، در کنار نیم ضریح در حال ساخت امیرالمومنین علی (ع)، مسجد جامع محمد شهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری گفت: بروید خودتان را قوی کنید و راه نفوذ را ببندید تا دشمن نفوذ نکند و همچنین بروید و فرزندآوری کنید.

وی عنوان کرد: هرکس تقوای الهی پیشه کند خداوند راه برون رفت از مشکلات را به رویش بازمی کند و از جایی که گمان نمی کند، روزیش را می دهد، آیات سوره های مبارکه سبا، اعراف و رعد را بخوانید و در زندگی استفاده کنید.

 وی ابراز کرد: برای ازدواج و فرزندآوری از مشکلات اقتصادی نترسید اگر تقوای الهی داشته باشید و با خدا معامله کنید، خدا کمکتان می کند و خزائن خدا همیشه پر است و کسی که با خدا معامله کند خداوند از خزائن خودش او را بی نیاز می کند.

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در پایان خاطر نشان کرد: قدر این رهبری و نعمت الهی را بدانید که علامه حسن زاده عاملی در وصف رهبری گفت: گوشتان به دهان رهبری باشد که گوش ایشان به دهان امام زمان (عج) می باشد.

 خبرنگار بسیجی :محمدکاشی

ارسال نظرات
پر بیننده ها