خبرهای داغ:
مسوول بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

مجاهدت خاموش معلمان در ایام کرونا، چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگه داشت

سرهنگ بغدادی گفت: اقدامات فرهنگیان در دوران کرونا، نوعی جهاد در راه خداست و در واقع مجاهدت های خاموش معلمان عزیزمان چراغ علم آموزی را روشن نگه داشت
کد خبر: ۹۳۲۵۷۷۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ هادی بغدادی مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین، در مراسم تجلیل از معلمان فعال در ایام کرونا در قالب پویش لبخند رضایت که در شهرستان تاکستان برگزار شد بیان کرد: برنامه ای در سطح استان با عنوان پویش لبخند رضایت با هماهنگی روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش و کانون های بسیج فرهنگیان و فرماندهان حوزه های دانش آموزی در حال برگزاری است.

وی گفت: این اقدام در راستای فعالیت های ارزشمند و جهادی معلمان در دوران کروناست که در راستای آموزش به دانش آموزان و سایر عرصه ها خوشدرخشیدند.

بغدادی در ادامه با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا در مسیر اهداف انقلاب اظهار کرد: اقدامات فرهنگیان در دوران کرونا، نوعی جهاد در راه خداست و در واقع مجاهدت های خاموش معلمان عزیزمان چراغ علم آموزی را روشن نگه داشت. معلمان عزیزی که با شرایط واقعا سختی که ایجاد شد، مسوولیت آنها چندین برابر شد.

مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین افزود: تلاش بی وقفه آموزش و پرورش و معلمان در ایام کرونا، اجازه نداد آموزش و امر تعلیم و تربیت مغفول بماند. معلمی کسی است که می تواند در یک جامعه رشد و اتفاق مثبت ایجاد کند.

بغدادی در ادامه تصریح کرد: پویش لبخند رضایت، اقدامی در راستای ارج نهادن به جایگاه معلم است که در سراسر کشوری در حال برگزاری است.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ذذ

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار