خبرهای داغ:
رضا پاریاب گفت: همه کسانی که در اجرای کمک‌های مومنانه در شهرستان آبیک لبیک گفتند مصداق واقعی انقلابی‌گری و ولایت‌پذیربودن و ولایت‌مداری هستند.
کد خبر: ۹۳۲۵۷۸۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، رضا پاریاب درمراسم تجلیل از فرهنگیان فعال در اجرای پویش سراسری لبخند رضایت که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: از ماه مبارک رمضان امسال تاکنون، در چندین مرحله نهضت کمک مومنانه در قالب موضوعات بسته‌های معیشتی، بسته‌های آموزشی، تامین جهیزیه و دیگر عرصه‌های مختلف در شهرستان آبیک اجرا شده است.

وی افزود: با توجه به حاکم بودن شرایط کرونایی شاید کسی پیش‌بینی نمی‌کرد اقدامات ارزنده و کارهای بزرگ در کمک‌های مومنانه شهرستان آبیک صورت گیرد اما با اجرای 10 مرحله از رزماش کمک مومنانه حدود 50 میلیارد ریال در زمینه‌های مختلف جمع‌آوری و به نیازمندان اهدا شده که بیانگر همدلی و مشارکت بسیار خوب همه مسئولان، آحاد مختلف مردم شهرستان آبیک و خیران در این امر مهم بوده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک با اشاره به نقش  هدایتگرانه امام جمعه شهرستان آبیک در اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه و پای کار بودن همه مسئولان شهرستان آبیک تصریح کرد: با مساعدت و همکاری همه مسئولان ادارات، هیات‌های مذهبی، مساجد و گروه‌های جهادی و اقشار مختلف مردم، خیران و بسیج و سپاه در شرایط سخت کرونایی با اجرای نهضت کمک مومنانه، دل بسیاری از خانواده‌ها که در تنگناها به تنگ آمده بودند، شاد شد که از همه قدردانی می‌کنم.

پاریاب افزود: با توجه به اینکه در مرحله تشکیل دولت اسلامی به معنای اعم کلمه قرار داریم با مدیریت اسلامی و مهدوی می‌توان زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) را فراهم کرد و به گام بعدی انقلاب یعنی تشکیل تمدن اسلامی که منجر به  ظهور حضرت مهدی (عج) می‌شود، وارد شد.اگر بتوانیم محلات و جامعه را به صورت مردمی و مهدوی مدیریت کنیم زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از معلمان شهرستان آبیک به صورت گمنام در نهضت کمک‌های مومنانه شرکت و مشارکت کردند و با شناسایی خانواده‌های نیازمند از ظرفیت خیران برای یاری و کمک رساندن به آنها گام ارزنده‌ای برداشته اند.

این مسئول اذعان کرد: همه کسانی که در اجرای کمک‌های مومنانه در شهرستان آبیک لبیک گفتند مصداق واقعی انقلابی‌گری و ولایت‌پذیربودن و ولایت‌مدار بودن هستند چرا که هرکسی که دل در گرو نظام دارد، ولایت‌پذیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها