خبرهای داغ:

اجرای مانور مقابله با کرونا درهندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان بر لزوم رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این شرایط خطرناک کرونایی در استان و شهرستان هندیجان تاکید نمود .
کد خبر: ۹۳۲۵۷۹۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: با تلاش یگان امدادی و اورژانس و سایر ادارات مانور مقابله با ویروس کرونا در شهرستان هندیجان با بهترین کیفیت برگزار شد که خودروهای سپاه نیز دراین مانور حضور فعال و تاثیرگذار داشتند.

 

وی افزود : مردم شریف با جدیت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در منزل و محیط کار و اجتماع رعایت نمایند و حتما ماسک بزنند و به دیگران توصیه نمایند تا انشاله با مدیریت صحیح از ویروس کرونا عبور کنیم .

در ادامه گزارش خبری فرماندار هندیجان در حاشیه مانور مقابله با ویروس کرونا بررعایت بهداشت مخصوصا با اجرای پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید نمود.

 

فرماندار هندیجان با تقدیر از حضور نیروهای امدادی و نظامی و انتظامی و اورژانس و سایرادارات در مانور مقابله با ویروس کرونا در شهرستان هندیجان اظهار داشت : طبق دستور استاندار مانور مقابله با ویروس کرونا بارعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان هندیجان آغاز شد و انتظار می رود شهروندان هندیجان بارعایت پروتکل بهداشتی و زدن ماسک و پرهیز از تردد غیر ضروری نهایت همکاری را داشته باشند تا انشاله از این پیک سنگین در استان و شهرستان گذر کنیم .

علی بویری عنوان کرد : نیروهای نظامی و انتظامی ورودی شهرستان هندیجان را تحت کنترل دارند و از خودروهای پلاک غیر بومی در شهرستان جلوگیری می شود واز گردشگران و مسافران که قصد سفر به شهرستان هندیجان را دارند ممانعت بعمل می آید و همچنین بازار شهرستان در این شرایط خطرناک کرونایی نیمه تعطیل هست و مجددا از مردم در خواست می شود همکاری خوبی با نیروهای نظامی و انتظامی و پرسنل کادر درمانی را داشته باشند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها