خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم برنامه‌های هفته درختکاری در قم را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۲۵۸۳۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در هفته درختکاری گفت: در طرح کاشانه شهروندان با ارسال پیامک کاشانه به سامانه ۳۰۰۰۱۳۹۷ به نیرو‌های فضای سبز شهرداری اطلاع می‌دهند و آنان با مراجعه به مجتمع‌های مسکونی به‌صورت رایگان درخت خواهند کاشت.

وی تصریح کرد: امسال توزیع نهال مردمی در مجتمع و داخل بوستان‌ها ممکن نیست و شهروندان با ارسال عدد ۲۰ که نمایان گر سرانه فضای سبز است به این سامانه فرم تکمیل کرده و درخت مورد نظرشان را درب منزل به‌صورت رایگان تحویل می‌گیرند، به هر کد پستی دو اصله درخت رایگان مثمر تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: شهربازی بزرگ بوستان غدیر که یک شهربازی مدرن و بی‌نظیر است در هفته درختکاری در روز بیستم اسفند افتتاح خواهد شد، همچنین عملیات اجرایی و آغاز کلنگ زنی شهربازی نوستالژی شهر قم شهربازی شاهد واقع در بوستان فدک عملیات اجرایی اش آغاز می‌شود و در شش ماه اول سال ۱۴۰۰ آماده خدمت به مردم است.

وی افزود: افتتاح بوستان‌های شهری در مناطق هشت‌گانه که شاخص‌ترین آن بوستان حنانه منطقه ۲ کنار پل خیابان توحید به مساحت ۴۲ هزار مترمربع ازجمله این طرح‌هاست، همچنین در ۶ ماهه نخست سال آینده شهربازی میدان ۷۲ تن افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات