فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

رسیدن به حجت الهی در مقابل و سایه عمل به تکلیف است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: شهدای دفاع مقدس حجت شهیدان مدافع حرم بودند و شهید فهمیده خودش حجت است، شهیدان در واقع خواسته های خودشان را در عمل به ما نشان دادند.
کد خبر: ۹۳۲۵۸۳۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار مولایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء دفاع مقدس و مدافعین حرم و سلامت به خصوص مادر و پدر شهیدان فهمیده و تکریم و قدردانی از خانواده شهداء، اظهار داشت: خانواده شهداء بیرق های برافراشته صبر و استقامت و نیز بصیرت هستند.

وی افزود: بصیرت و نگاهی که به شهید و شهادت خانواده شهیدان فهمیده داشتند خود یک مکتب است، گفتمانی که خانواده شهیدان دارند، قابل گسترش است، بی شک شهداء سرمایه های بزرگ کشور هستند و اگر بهره برداری درست از این سرمایه ها نکنیم دچار خسران می شویم.

وی با اشاره به منویات رهبری در زمان شهادت شهید مدافع حرم حججی، ابراز کرد: شهید حججی، در مقابل چشمان ما حجت هستند، این حجت یعنی چی؟ حجت یعنی برهان و دلیل است، موضوعی که بتواند خصم را شکست دهد.

وی عنوان کرد: شهید حججی گفت: همه داشته های من از شهداء دفاع مقدس است، این شهید بزرگوار در مکتب راهیان نور بزرگ شده بود؛ شهدای دفاع مقدس حجت این شهید والامقام بودند و شهید فهمیده خودش حجت است، شهیدان در واقع خواسته های خودشان را در عمل به ما نشان دادند.

وی بیان کرد: حیف است این حجت ها را در مقابل چشمانمان ببینیم اما آموزه های آن را درک نکنیم، درس مهم این ویژگی ها درک درست موقعیت وعدم ترس از کثرت دشمنان است، برهان عظیم شهید فهمیده که با عمل خودش به ما نشان داد، جهاد و شهادت می باشد، شهید به ما یاد مکتبی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: شهید فهمیده با هیکل نوجوانی خودش در مقابل تانک های سنگین دشمن ایستادگی کرد، اگر امروز هم همین حجت ها را مسئولان و مدیران فراخوانی کنیم، متوجه خواهیم شد به جای ترس از خدا از کد خدا نمی ترسیدیم، دفاع از دین، کشور و ملیت و تسلیم نشدن در مقابل دشمنان؛ جنس، شغل و سن نمی شناسد، یک دانش دانش آموز 13 سال خودش را موظف به دفاع از مهین می داند و این خود حجت بزرگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها