پیام تسلیت مشترک سردار خرم دل و حجت الاسلام حکمتی نیک در پی شهادت مدافع سلامت استان

فرمانده سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام مشترکی شهادت دکتر محمد زارعی پزشک مدافع سلامت استان را تبریک و تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۲۵۸۸۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد:متن پیام تسلیت مشترک سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل  فرمانده سپاه فتح استان و حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک نماینده ولی فقیه در سپاه فتح  استان  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون 

خبر شهادت دکتر محمد زارعی نخستین شهید مدافع سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد موجب تأسف عمیق و تألم شدید گردید.

این پزشک متخصص و با اخلاق، در راه مبارزه و مقابله با ویروس منحوس کرونا و مراقبت از بیماران تا آخرین لحظه به خدمت رسانی پرداخت و سرانجام در این راه  به مقام والای شهادت نائل آمد و نام خود را به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت جاودانه ساخت.  

بی تردید همه ی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مجموعه کارکنان بهداشت و درمان استان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از این حادثه، غمگین و بسیار متأثر شدند وخود را در اندوه از دست دادن این  پزشک متعهد، دلسوز و فداکار عرصه سلامت شریک می دانند.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی صمیمانه با جامعه پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی استان ، شهادت این مدافع سلامت را تبریک و تسلیت می گوییم و از درگاه ایزدمنان برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای خانواده محترم زارعی صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار