مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان گفت: طلاب حوزه‌های علمیه در قالب طرح ثامن در فضای مجازی اقدام به روشنگری می‌‌کنند.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۱۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

حجت‌الاسلام سید رضا مصطفوی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: طلاب در قالب گروه‌های جهادی فعالیت‌های گسترده‌ای را در حوزه محرومیت‌زدائی برعهده دارند.

روشنگری طلاب حوزه‌های علمیه در قالب طرح ثامن در فضای مجازی/تولید 2830ماسک به همت بسیج طلاب زنجان

 وی با بیان اینکه برخی از گروه‌های جهادی در امور ساخت و ساز در مناطق محروم همراه با بسیج سازندگی سپاه استان به مردم خدمات رسانی می کنند، افزود: برخی از گروه‌های جهادی نیز با حضور در کمپ‌های ترک اعتیاد بانوان و زندان‌ها خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

 این مسئول بیان داشت: با شیوع بیماری کرونا بیشتر فعالیت های گروه های جهادی در فضای مجازی انجام شد اما در زمان فروکش کردن کرونا فعالیت‌های فرهنگی نیز برگزار شده است.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان از تولید 2 هزار و 830 عدد ماسک از سوی طلاب و توزیع آن خبرداد و گفت: با کمک حوزه‌های علمیه کارگاه‌های ماسک دوزی راه‌اندازی شده است.

 حجت‌الاسلام مصطفوی عنوان کرد: برگزاری مراسم تجلیل از روحانیون و ایثارگران که از برنامه‌های سالانه بسیج طلاب محسوب می‌شود امسال همزمان با زمان فروکش کردن کرونا در مجموعه سالن نور برگزار شد و 200 نفر از روحانیون جبهه رفته و فعال در بحث کرونا تجلیل شدند.

 وی از فعالیت طلاب در فضای مجازی در قالب گروه‌ها و کانال‌ها خبرداد و گفت: شبکه ثامن با طرح برای هر پایگاه یک شبکه راه‌اندازی شده است و فعالیت طلاب در فضای مجازی منعکس می‌شود.

 این مسئول با اشاره به فعالیت طلاب در طرح شهید سلیمانی، گفت: در قالب پایگاه محلات طلاب در این طرح فعالیت داشته و خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

ارسال نظرات