خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: باید در انتخابات پیش رو، شخصی انتخاب شود که سرباز ولایت و با تفکر انقلابی باشد.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۳۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع پاسداران و سربازان سپاه استان گفت: اخلاق پیامبر(ص) در همه حال الگو گرفته از مکتب قرآن بوده و در همه شرایط با مردم با کرامت و مهربانی سخن می گفتند.

وی افزود: ماه رجب فرصت خانه تکانی دل و استغفار به درگاه خداوند برای بخش گناهان و تلاش برای بیرون راندن کینه ها از دل ها است.

او ادامه داد: متاسفانه عده ای از مسئولین کشور با تفکرات لیبرالی خود به توان و ظرفیت بالای درون کشور ما در حوزه مسائل مختلف اعتماد ندارند.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی تصریح کرد: شهید سلیمانی نمونه ی بارز یک فرد الگو گرفته از مکتب انقلاب است که با رشادت های خود منطقه را متحول و باعث خنثی شدن توطئه های آمریکا و صهیونیست در سوریه و کشور های منطقه شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان اظهار داشت: تفکرات لیبرالی همواره باعث سرمایه دار تر شدن کاخ نشین ها و فقیر تر شدن کوخ نشینان می گردد و در مقابل تفکر انقلابی باعث پیشرفت کشور در حوزه های گوناگون می گردد.

وی افزود: اسلام 42 سال است که آمریکا و صهیونیست را ذلیل کرده و این نشان از قدرت والای اسلام در مسائل گوناگون دارد.

او ادامه داد: امروز تفکرات انقلابی باعث شده است که کشور ما در حوزه های گوناگون مانند بنزین خودکفا شود و پیشرفت های عظیمی در حوزه های راه سازی و ... صورت گیرد.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز آمریکا رو به افول است و نابسامانی در حوزه های مختلف کشور آمریکا مانند سیستم بهداشت و درمان، اقتصاد، نظامی و امنیتی و حقوق بشر به وضوح دیده می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان اظهار داشت: امروز اگر کشور ما در حوزه ی امنیتی به قدرت بازدارندگی رسیده است به دلیل این است که لشگر امنیتی ما سربازان ولایت هستند و باید تلاش شود تا مردم در انتخابات پیش رو شخصی را انتخاب کنند که سرباز ولایت باشد و تفکرات انقلابی داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها