ساری- فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه نکوداشت شهدا یک وظیفه اصلی است، افزود: انتقال مفاهیم بسیار ارزشمند شهدایی  باعث بیمه کردن انقلاب اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۵۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
ترویج و تبلیغ فرهنگ شهدا انقلاب را بیمه می‌کند /در معرفی الگو‌های انقلاب به نسل جوان کوتاهی کردیم
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در آئین آولین سالگرد شهادت سردار شهید رمضان پور قاسم که در حسینیه عاشقان کربلا در ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، با اشاره به ویژگی‌های بارز سردار شهید پور قاسم، گفت: هیچ وقت خستگی در چهره سردار پورقاسم دیده نشد و با روحیه جهادی و اخلاص در مکتب شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی هم در دفاع مقدس و بعد از آن وظیفه خود را به درستی انجام داد.

سردار مسلمی با بیان اینکه نکوداشت شهدا یک وظیفه اصلی است، افزود: انتقال مفاهیم بسیار ارزشمند شهدایی  باعث بیمه کردن انقلاب اسلامی می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه اگر امروزه بتوانیم مفاهیم ارزشمندی، چون اخلاص، مردمی بودن، دنیاگریزی، و خدمتگزار مردم بودن  را در جامعه ترویج کنیم انقلاب را بیمه کردیم، ادامه داد: شهدا الگو هستند ودشمن در تلاش است تا این الگو‌ها به درستی به نسل آینده انقلاب شناخته نشود.
 
ترویج و تبلیغ فرهنگ شهدا انقلاب را بیمه می‌کند /در معرفی الگو‌های انقلاب به نسل جوان کوتاهی کردیم
سردار مسلمی در ادامه با اشاره به اینکه در معرفی الگو‌های فاخر و ارزشمند انقلاب اسلامی به نسل جوان بسیار کوتاهی کرده ایم، ادامه داد: اگر امروز شهدایی که در طول ۴۲ سال برای انقلاب زحمت کشیدند را به نسل جوان معرفی می‌کردیم، وضعیت کشور بهتر از وضع حاضر بود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که شهدایی، چون پورقاسم‌ها را نتوانستیم به درستی به نسل سوم و چهارم انقلاب معرفی کنیم، اضافه کرد:سردار شهید پورقاسم یکی از الگو‌های انقلاب است لذا از وظلایف اصلی ما پرداختن به راه و رسم و مکتب شهدا است.  

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها