در جلسه ای فرمانده ناحیه محمد رسول الله و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه از فرماندهان پایگاهای بسیج شهر و خانواده های آنان تجلیل به عمل آمد .
کد خبر: ۹۳۲۵۹۵۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، در این نشست که فرماندهان پایگاه‌ها و خانواده‌های آنان حضور داشتند. به بررسی عملکرد یکساله پایگا‌ها و جمع بندی و گزارشگری از برنامه‌ها پرداخت شد.
در این دیدار سرهنگ اسماعیل تاجیک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات فرماندهان پایگا‌های بسیج حوزه خاتم ال نبیاء و حضرت معصومه سیراف به نقش و جایگاه بسیج در عرصه خدمت رسانی، حضور در صحنه وجانفشانی‌های بسیجیان اشاره کرد و افزود: بسیج نقش اساسی و مهمی در تمامی عرصه‌ها داشته و دارد و با تمام قوا در میدان‌های مختلف حاضر است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله کنگان به ضرورت توجه بسیجیان به فضای و فرهنگ سازی در این پراداخت و گفت: دشمن تمام تمرکز خود بر روی نسل جوان مسلمان گذاشته است در حالیکه تا زمان که ما رهبری و ولایت فقیه و نیرو‌های بسیجی را داریم دشمن هرگز نمی‌تواند در این سطح و برنامه خود موفق شود؛ لذا در حال حاضر کار‌های فرهنگی بسیج در این عرصه می‌تواند جوانان را از چنگال جنگ نرم و دشمن نجات دهد.
تاکید بر وحدت بسیجیان، پیروی فرامین امام خامنه‌ای عزیز، اجرای طرح ثامن خدمت خالصانه به مردم، جذب و سازماندهی و آموزش جوانان و نوجوانان از دیگر توجه‌های بود که وی در این دیدار مطرح کرد.
در پایان به پاس همراهی و همدلی همسران فرماندهان پایگا‌های از آنان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات