فرمانده سپاه سلمان در آیین اختتامیه اردوهای مجازی راهیان نور:

دانش آموزان در دوران دفاع مقدس حضور موثر و ماندگاری داشتند

زاهدان-سردار شفائی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس و صحنه های گوناگون، فرهنگیان و دانش آموزان به نحو شایسته و مطلوبی نقش‌آفرینی کرده و می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۶۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیین اختتامیه اردوهای مجازی راهیان نور استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و فرمانده سپاه سلمان  در زاهدان برگزار شد.

سردار احمد شفائی در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا، شهدا، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ملت رشید ایران و جوانان جان بر کف دوشادوش یکدیگر در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دست در دست هم و با همدلی و همراهی نگذاشتند ذره ای از خاک وطن به دست اهریمن و غاصبان بیفتد.

وی بیان داشت: از ویژگی های شاخص و بارز دوران دفاع مقدس سادگی،صمیمیت و رفاقت بین رزمندگان بود که توانست مسیر راه را برای پیروزی و رسیدن به اهداف هموار نماید.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان فرهنگیان و دانش آموزان را از مهم ترین عناصر موثر در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: این قشر عظیم هم اکنون نیز در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه به نحو شایسته ای نقش آفرینی می‌کنند.

این مسئول با قدردانی از عوامل برگزار کننده اردوهای مجازی راهیان نور خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی، آشنایی هر چه بیشتر نسل امروز با آرمان‌ها و اهداف و رشادت های دلیر مردانه رزمندگان دوران دفاع مقدس بیش از پیش ضرورت دارد و باید در نهادینه کردن و ترویج فرهنگ ایثارگری، از خودگذشتگی و جانفشانی گام های موثری برداشته شود.
ارسال نظرات