خبرهای داغ:

کاشت نهال ، مهریه عروس دزفولی

به مناسبت هفته منابع طبیعی ، داماد دزفولی یکصد نهال مهریه همسرش را کاشت.
کد خبر: ۹۳۲۶۰۰۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، نگار کوکبی‌فر عروس جوان در این خصوص گفت: نفر اولی هستم که در خانواده، اقوام و دوستان کاشت نهال را به عنوان مهریه تعیین کردم و این اقدام خیر و فرهنگی را به نوعروسان توصیه می‌کنم.کاشت نهال مهریه عروس دزفولی

وی افزود: به علت علاقه فراوانی که به درختکاری و طبیعت داشتم چنین مهریه‌ای تعیین و نیت کردم به تعداد این نهال‌ها صدسال با همسرم زندگی کنم.

این نوعروس دزفولی با بیان اینکه اصلا از تعیین این مهریه پشیمان نیستم، اظهارداشت: با شناخت کامل با همسرم ازدواج کردم و ارزش این نهال‌ها را با سکه پایین نمی‌آورم.

سیدمهدی جزایری همسر این بانوی دزفولی نیز گفت: من و همسرم با این اقدام فرهنگی تلاش کردیم مهریه را از سکه خارج و به سمت یک کار فرهنگی و عام المنفعه سوق دهیم.

وی با بیان اینکه سکه‌هایی که برای مهریه تعیین می‌شوند به هیچ عنوان عامل بقای زندگی و خوشبختی نخواهند بود، افزود: خوشبختی را نمی‌توان با پول و مادیات تضمین کرد.

جزایری بیان کرد: تمام مهریه همسرم کاشت ۱۰۰ اصله نهال و یک سکه بود که این سکه نیز به اصرار سردفتر به عنوان مهریه در نظر گرفته شد.
علیرضا فتح الهی رییس اداره مناب طبیعی و آبخیزداری دزفول نیز گفت: کاشت یکصد اصله نهال مهریه عروس جوان به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در پارک جنگلی میلاد شهرستان دزفول اجرا و نهال‌ها کاشته شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها