خبرهای داغ:
مسئول راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از برگزاری مجازی برنامه‌های راهیان نور در فضای شبکه شاد برای دانش آموزان خبر داد
کد خبر: ۹۳۲۶۰۰۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

این برنامه از ۱۶ تا ۲۲ اسفند به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاوه بر این، از ظرفیت صداوسیما نیز در ایام تعطیلات عید نوروز برای برنامه‌های راهیان نور استفاده خواهد شد.

سرهنگ ایمان ممبینی، مسئول راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره برنامه‌های راهیان نور امسال با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که ایجاد شده است، گفت: با توجه به اینکه سلامت مردم در اولویت تمام کارها و مأموریت‌ها قرار دارد، تصمیم گرفتیم برنامه امسال را به نحوی اجرا کنیم که هم یاد و خاطره شهدا در اذهان مردم یادآوری شود و علاقه‌مندان به فیض معنوی برسند و هم سلامت مردم تأمین شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر راهیان نور در بستر فضای مجازی انجام می‌شود. در این فاز برنامه‌ریزی کردیم که از شنبه ۱۶ اسفند تا ۲۲ اسفند، برای قشر دانش‌آموز در فضای شبکه شاد برنامه‌هایی برگزار شود. در همین راستا کانالی راه‌اندازی شد که نزدیک ۳۰ هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه اول و دوم در آن عضویت دارند. تلاش می‌کنیم این آمار تا شنبه به ۱۰۰ هزار نفر برسد.

سرهنگ ممبینی درباره جزییات برنامه راهیان نور مجازی برای دانش آموزان گفت: ساعت ۱۰ شنبه ۱۶ اسفند مراسم افتتاحیه راهیان نور مجازی در قطعه مدافعان حرم به صورت محدود برگزار خواهد شد. برنامه‌ ما در شبکه شاد، پخش زنده روایتگری از یادمان‌های شهدا و پخش فیلم از مناطق عملیاتی است.

مسئول راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان افزود: برنامه‌های مجازی راهیان نور هر روز در دو بخش زمانی ۱۵ دقیقه‌ای(صبح‌ها ساعت ۱۰ و بعد از ظهرها ساعت ۱۹) به صورت زنده از شبکه شاد پخش خواهد شد. در تعطیلات نیز از یکم تا ۱۴ فروردین برنامه روایتگری به نام «طلاییه» بعد از اخبار ساعت ۱۸ خوزستان برای عموم مردم پخش می‌شود. پخش زنده ما در یادمان‌ هویزه، یادمان طلاییه، یادمان شلمچه، یادمان اروند، موزه دفاع مقدس خرمشهر و معراج شهدای اهواز است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر دانش‌آموزان سایر افراد هم در صورتی که نرم‌افزار شاد را روی تلفن همراه خود نصب کرده باشند، می‌توانند به این برنامه‌ها دسترسی پیدا کنند. علاقه‌مندان با جستجوی عبارت «راهیان نور خوزستان» به فارسی یا راهیان خوز به انگلیسی می‌توانند به کانال دسترسی پیدا کنند.

سرهنگ ممبینی در پایان با بیان اینکه تلاش کنیم در شرایط کنونی راهیان نور را ترویج دهیم، گفت: خیلی از افراد علاقه‌مند به زیارت گلزارها و یادمان‌ها هستند. اطلاع‌رسانی کنیم تا مردم بتوانند به برنامه‌های مجازی راهیان نور دسترسی داشته باشند و از این حداقل، حداکثر استفاده را ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها