خبرهای داغ:

برپایی بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی بانوان بسیجی شاهرود+تصاویر

شاهرود_پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه صدیقه کبری (س) شاهرود در آستانه سال نو، بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی را در محلات این شهر با هدف حمایت از بانوان برپا کردند.
کد خبر: ۹۳۲۶۰۹۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرنگار بسیج، تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد توجه به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی سال‌هاست که مورد تأکید قرار دارد و در این میان بسیجیان در خط مقدم تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا هستند.
بسیجیان در این چند سال تلاش‌های فراوانی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته‌اند که از جمله آن، برپایی بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی در شهر‌ها و روستا‌ها با استفاده از تولیدات خانگی است.
پایگاه‌های عفاف و حُسنی حوزه بسیج خواهران حوزه صدیقه کبری (س) شاهرود در آستانه سال نو، اقدام به برپایی بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی با ارائه صنایع‌دستی، محصولات خانگی، گل و گیاه و ... کرده‌اند که با استقبال خوب مردم نیز روبه‌رو شده است.
در این بازارچه‌ها هنر دست بانوان شاهرودی عرضه شده تا در کنار ارائه تلاش‌های بسیجیان در راستای خدمت به مردم، کمک به معیشت خانواده‌ها نیز صورت گیرد که نوعی اشتغال‌زایی محسوب می‌شود و باید موردتوجه قرار گیرد.
در همین راستا مسؤولان نیز باید حمایت کنند تا این بازارچه‌های صنایع‌دستی و محصولات خانگی دائمی شود و اشتغال‌زایی پایدار صورت گیرد و به تحقق فرامین رهبری در مقاوم‌سازی درونی اقتصاد و حمایت از اقتصاد و اشتغال خانگی منجر شده و به معیشت خانواده‌ها نیز کمک شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها