خبرهای داغ:
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۱۷ سارق و کشف ۲۱ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۱۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
دستگیری ۱۷ سارق و کشف ۲۱ فقره انواع سرقت در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در اجرای مرحله دیگری از طرح مقابله با سارقان با هماهنگی دستگاه قضائی، ۱۰ طرح ضربتی در شهرستان ملایر انجام شد.

وی افزود: در همین ارتباط ماموران کلانتری ۱۱ یک دستگاه خودروی سرقتی سواری را به همراه سارق، یک سارق سیم برق را با دو فقره سرقت، یک سارق تیر دروازه‌های فوتبال در یک روستا و دو سارق اماکن خصوصی را دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را به صورت بلاصاحب کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در این طرح ماموران کلانتری ۱۲، دو سارق قطعات داخل خودرو، یک سارق منزل را حین سرقت و یک سارق مغازه و ماموران کلانتری ۱۳، ولی عصر (عج) ۴ سارق اماکن خصوصی را حین مصرف مواد مخدر در یک پاتوق با اعتراف به دو فقره سرقت و یک سارق سیم برق و دو سارق پرندگان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در همین راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیز یک سارق منزل و خانه باغ را با سه فقره سرقت و یک سارق اماکن خصوصی را با پنج  فقره سرقت دستگیر کردند و هر ۱۷ متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سلگی با تقدیر از حمایت‌های قاطعانه دستگاه قضائی در برخورد با مجرمان، گفت: با اجرای توانمندانه طرح‌های پیشگیرانه و مقابله ای، برخورد با سارقان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات