خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

سیاست ایران در قبال محور مقاومت عقلانی و دینی است

ملایر-نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال یمن و محور مقاومت سیاستی عقلانی و دینی است.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۳۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴

سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال یمن و محور مقاومت سیاستی عقلانی و دینی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، هادی بیگی‌نژاد در جمع خبرنگاران در تشریح نشست اعضای هیئت رئیسه فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف با سفیر یمن، اظهار داشت: در این نشست راه‌های همکاری موثر بین مجالس دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: دشمنی آمریکا با محور مقاومت و جریان‌های استقلال‌طلب و آزادی‌خواه، با رفتن یک فرد و آمدن فرد دیگر تغییر اصولی نخواهد کرد، بلکه ممکن است روش‌ها تغییر کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در هر صورت خوی استکباری رژیم آمریکا به دنبال تسلط بر کشورهای جهان، استثمار ایشان و وابسته کردن این کشورها به خود است.

وی افزود: همراهی و همیاری ملت‌های عضو محور مقاومت، توان ایشان را در برابر رژیم مستکبر آمریکا چندین برابر نموده و تجربه این همکاری در لبنان، سوریه و عراق الگوی موفقی در مقابل دیدگان ما قرار داده است.

بیگی‌نژاد با بیان اینکه حمایت از محور مقاومت، سیاستی برخاسته از عقل سلیم و برپایه مبانی اصیل دینی است، ابراز داشت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال یمن و محور مقاومت سیاستی عقلانی و دینی است.

در این نشست سفیر یمن بر عدم تغییر اصولی سیاست‌های آمریکا در تقابل با مردم یمن تاکید کرد و جابجایی روسای جمهور آمریکا به «رفتن کافر و آمدن منافق» تعبیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار