فرمانده سپاه خلیل‌آباد گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، ۱۳ سری جهیزیه در بین زوج‌های جوان نیازمند شهرستان خلیل‌آباد، توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۳۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
ابوالفضل فتوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه ۱۳ سری جهیزیه در بین زوج‌های جوان نیازمند شهرستان خلیل‌آباد، توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۸ قلم کالا در این سری جهیزیه‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: در این مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه، هشت قلم از لوازم اساسی جهیزیه از جمله لباسشویی، اجاق‌گاز، فرش، بخاری، چای‌ساز، سرویس قابلمه، سرویس آیروپال و جاروبرقی در بین زوج‌های جوان توزیع شد.

فرمانده سپاه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه هر سری جهیزیه به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال و در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است که در مناطق محروم شهرستان توزیع شده است، تصریح کرد: از تیرماه تا به امروز بیش از ۶۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی نباید مانع ازدواج جوانان به‌ویژه قشر ضعیف جامعه شود، اذعان کرد: جهیزیه‌های تهیه شده همه از تولیدات داخلی است که با هدف حمایت از تولیدات داخلی و فرهنگ‌سازی در راستای تهیه و استفاده از این محصولات و حمایت از تولیدکنندگان کشورمان تهیه شده است.

فتوحی همچنین در پایان با بیان اینکه زوج‌های نیازمند شهرستان از سوی بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه شهرستان و معتمدان محلی شناسایی شده‌اند، عنوان کرد: سپاه خلیل‌آباد از ابتدای شیوع ویروس کرونا علاوه بر کمک به کادر درمان، در رزمایش کمک‌های مؤمنانه و توزیع جهیزیه به نوعروسان نیازمند اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها