خبرهای داغ:
سخنگوی نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان خرمشهر از عملیاتی شدن نخستین فاز تأمین، توزیع و کاشت چهار هزار و ۵۰۰ نهال مثمر نخل بومی استعمران در قالب پویش ملی «درخت یاری» در خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۴۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج ، حجت‌الاسلام رضا مهدوی صدر عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فردا فاز نخست تأمین، توزیع و کاشت چهار هزار و ۵۰۰ نهال مثمر نخل در شهرستان خرمشهر در قالب پویش ملی «درخت یاری» و با حمایت بنیاد علوی و از سوی نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان خرمشهر با حضور جمعی از مقامات استانی و محلی عملیاتی می‌شود.

وی افزود: این تعداد نهال مثمر نخل بومی استعمران قرار است که در روستاهای حومه غربی خرمشهر به‌عنوان بخشی از نقاط هدف محرومیت‌زدایی نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان خرمشهر میان کشاورزان نیازمند از پیش شناسایی شده توزیع و کاشت شود.

سخنگوی نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر عنوان کرد: در راستای زیباسازی شهری همچنین جایگزینی گونه‌های بومی و مثمر با پوشش گیاهی موجود، ۳۰۰ نهال مثمر نخل نیز در اختیار شهرداری خرمشهر قرار می‌گیرد.

مهدوی صدر گفت: پویش ملی «درخت یاری» با شعار درخت‌کاری برای یاری و با هدف کاشت یک‌میلیون نهال مثمر و بومی با حمایت بنیاد علوی در ماه‌های اخیر در سراسر کشور آغاز به کار کرد که با پیگیری‌های نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر و همچنین توجیه طرح تأمین، توزیع و کاشت چهار هزار و ۵۰۰ نهال مثمر نخل بومی استعمران، شهرستان خرمشهر نیز به این پویش ملی پیوست.

وی افزود: پویش ملی «درخت‌کاری» با هدف یاری‌رسانی به خانواده‌های کم برخوردار و کاشت درختان مثمر و بومی راه‌اندازی شده و بعد از کاشت نیز مراحل نگه‌داشتن این تعداد نهال مثمر نخل به‌صورت مستمر توسط گروه‌های جهادی تحت نظارت نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان خرمشهر پایش می‌شود.

سخنگوی نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر بیان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از پویش ملی «درخت‌کاری» می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Derakhtyari.ir مراجعه و یا نشانی derakhtyari_ir@ در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها