خبرهای داغ:

مانور خودرویی هشدار دهنده برای مقابله با کرونا در رامشیر

تعدادی از آمبولانس ها و خودروهای امدادی به همراه کادر درمان عصر پنجشنبه در خیابان های شهرستان رامشیر به حرکت درآمدند تا مردم با دیدن آنها متوجه شیوع گسترده انتشار کرونا در استان شوند.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۵۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶

به گزارش بسیج از خوزستان؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه رامشیر اظهار داشت: به دنبال اعلام وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در چند شهرستان خوزستان، مانور هشداری آمبولانس ها و خودروهای امدادی در سطح شهر اهواز و شهرستان های خوزستان انجام شد تا مردم عادی انگاری را کنار گذاشته و هشدارها را جدی بگیرند.

سروان احسانی نیا افزود: تعدادی از آمبولانس ها و خودروهای امدادی به همراه کادر درمان عصر پنجشنبه در خیابان های شهرستان رامشیر به حرکت درآمدند تا مردم با دیدن آنها متوجه شیوع گسترده انتشار کرونا در استان شوند.

این مانور با حضور فرمانده سپاه ،فرماندار شهرستان ،رئیس مرکز بهداشت شهرستان و معاونت سازندگی ناحیه سپاه رامشیر که حرکت خودروهای هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و سپاه در مناطق مرکزی شهرستان رامشیر از جمله خیابان پانصددستگاه، و نیز بازاراصلی و بازار قدیم ، منطقه ۹ و منطقه ۲و به خصوص مزارقدیم انجام شد.

در ادامه مانور؛ دکتر عبادی، فرماندار شهرستان رامشیر عنوان کرد: بیشترین موارد ابتلا به ویروس کرونا تردد درون شهری، تجمع خانوادگی و حضور در آیین‌های عروسی و عزاست که این موضوع باید جدی گرفته شود.

دکتر عبادی اضافه کرد: هم اکنون ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته که ورود و خروج به این مناطق ممنوع است.د

وی درادامه از مردم بابت رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها