خبرهای داغ:
رئیس پلیس پیشگیری گلستان گفت: اسباب کشی و جابجایی وسایل و حمل اثاثیه منزل در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری محل است.
کد خبر: ۹۳۲۶۲۶۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازگلستان، سرهنگ کامران یادگاری اظهار کرد: به منظور کاهش جرایم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی به خصوص سرقت و ایجاد فضایی امن و آرام برای شهروندانی که قصد مسافرت دارند برنامه‌های کنترلی پلیس تشدید می‌شود.

وی افزود: هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ لغایت ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۰ باید با تاییدیه کلانتری و پاسگاه محل باشد و افرادی که قصد اسباب کشی و انتقال وسایل منزل را دارند باید مجوز لازم را از کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محل دریافت کنند در غیر این صورت پلیس از این اقدام آنان جلوگیری خواهد کرد.

رئیس پلیس پیشگیری گلستان بر رعایت هشدارها و توصیه‌های پلیس و نکات ایمنی و حفاظتی از سوی عموم مردم تاکیدکرد و گفت: بسیاری از سرقت‌ها به دلیل سهل انگاری مالباختگان به این مسائل اتفاق می‌افتد.

یادگاری تصریح کرد: پلیس در راستای حفظ نظم و امنیت مردم در ایام نوروز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا عموم مردم بتوانند با آرامش و اطمینان خاطر بیشتری ایام تعطیلات را سپری کنند.

وی با اشاره به اینکه ایام نوروز فرصت خوبی برای سارقان ایجاد می‌کند از مردم خواست: در صورتی که قصد اسباب کشی دارند حتماً با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل‌های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها