خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: به‌ صورت میانگین ماهانه ۲ هزار بسته معیشتی از ابتدای سال تاکنون در بین نیازمندان در کاشان توزیع‌ شده است.
کد خبر: ۹۳۲۶۲۹۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، کریم اکبری در جلسه هماهنگی کمک مؤمنانه ضمن گرامیداشت شهدای امنیت، مدافع حرم و دفاع مقدس اظهار کرد: به‌ صورت میانگین ماهانه ۲ هزار بسته معیشتی از ابتدای سال تاکنون در بین نیازمندان در کاشان توزیع‌شده است،

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: برای ایام عید برنامه‌ریزی‌هایی شده و با کمک مجموعه‌های شهرستان خانواده‌هایی که از لحاظ معیشتی مشکل‌ دارند بتوانیم این کار را با جدیت پیگیری و انجام دهیم.

وی با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب همزمان با درخت‌کاری مبنی بر اینکه باید به مشکلات مردم رسیدگی شود، افزود: وظیفه خود می‌دانیم که این کار را به‌ صورت جدی پیگیری و بخشی از مشکلات مردم را با اهدای بسته‌های معیشتی حل کنیم.

اکبری با بیان اینکه، جوهره‌های انسان‌ها سرمایه‌های نهفته‌ای در وجود انسان‌هاست که در تحولات اجتماعی بروز پیدا می‌کند، تصریح کرد: در دوران کرونا ظرفیت عظیم مردمی را پای خدمت‌رسانی به جامعه شاهد بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به اینکه، پیرو فرمایشات رهبر انقلاب قرارگاه رزمایش مؤمنانه در کاشان تشکیل شد، گفت: در سال جاری مجموعه‌های مختلف از جمله مؤسسات گروه‌ها و ادارات و...، با همکاری و همیاری اقدامات قابل‌ستایشی انجام داده‌اند و با همکاری و همیاری مجموعه بسیج به‌ صورت میانگین دو هزار بسته غذایی از ابتدای سال تاکنون توزیع‌شده است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در فرمایشات خود برای رفع مشکلات معیشتی مردم تأکید ویژه‌ای داشتند، خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج کاشان در حد توان برای کمک به نیازمندان در قالب بسته‌های معیشتی به‌ صورت جدی پیگیری می‌کند تا مشکلات خانواده‌های نیازمند تا حدی برطرف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها