رستمیان با اشاره به اهمیت توجه به روز شهداء و پاسداشت این روز گفت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت گرامی داشت روز شهداء در کرج انجام می شود.
کد خبر: ۹۳۲۶۳۵۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سلیمان رستمیان طی نشستی که یکشنبه ۱۷ اسفند با هدف گرامیداشت ۲۲ اسفند در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز با حضور حجت الاسلام روحی یزدی انجام شد گفت: سال ۸۳ بنابر تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی ۲۲ سافند به عنوان روز بزرگداشت شهداء نام گذاری شد.

تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت گرامیداشت روز شهداء در کرج

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز افزود: شهید به نوبه خود افضل از است و روز شهید نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و جای آن دارد با نهادینه کردن این روز بزرگ نسبت به مقام شامخ شهداء توجه ویژه ای شود.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی جامعه از روز شهداء عنوان کرد: برنامه ریزی هایی به منظور تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال انجام شده است تا به این واسطه بتوانیم بک فضای معنوی در جامعه را حاکم و جاری کنیم.

وی اظهار کرد: با هدف گرامیداشت یاد شهداء در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ستادی تشکیل شده است که هماهنگی لازم برای اجرای برنامه های ملی و استانی به مناسبت روز شهداء را انجام دهد. 

رستمیان بیان کرد: برپایی کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز که در روز ۱۹ اسفندماه سال جاری به صورت سراسر برگزار می شود، بیان کرد: اهتزار پرچم جمهوری اسلامی، تعویض پرچم گلزارهای شهداء، گلباران مراز شهداء برپایی ویژه برنامه پویش شهید مهربان من، سرپرستی یک یتیم به نیابت شهداء و ... از جمله برنامه های این دهه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: برپایی مسابقات کتاب و کتابخوانی با مشارکت دستگاه های اجرایی در استان و دیگر برنامه های برنامه ریزی شده به مناسبت گرامیداشت مقام شهدآئ انتظار داریم این ارزش والا در جامعه به ویژه نسل امروز نهادینه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها