تجلیل از استاد پیشکسوت قرآنی استان بوشهر/ تجلیل از استاد عبدالله زاده، زمینه‌سازی رویش‌های جدید است

مراسم تجلیل از نیم قرن خدمات قرآنی استاد پیشکسوت حاج عبدالرضا عبدالله زاده با حضور علی قاسم آبادی عضو شورای عالی قرآن و جمعی از مسئولین استانی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۴۰۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این مراسم گفت: خداوند متعال را شاکریم که استان بوشهر و مردم آن به مذهبی بودن، انس با قرآن کریم و دارا بودن صفات مذهبی در کشور مشهور هستند.
تجلیل از استاد پیشکسوت قرآنی استان بوشهر/ تجلیل از استاد عبدالله زاده، زمینه‌سازی رویش‌های جدید است
سردار علی رزمجو اظهار کرد: قرآن مجید حاوی وحی و الهام کامل الهی است و منبع نوری خدایی است که زیبایی و نور جلوه معنوی را به بهترین وجه ممکن نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد: قرآن مجید از زمان نزول تا حال و آینده سرچشمه پیدایش و سرمایه پرورش بزرگترین و پاکترین روح‌ها، بلندترین همت‌ها، استوارترین اراده‌ها، عمیق‌ترین افکار، عالی‌ترین معارف و دل‌انگیزترین هنر‌ها در عرصه‌های گوناگون و گستره حیات فکری، فرهنگی، علمی، اجتماعی و معنوی مسلمانان در عالم و پهنه تاریخ پر افتخار فرهنگ و تمدن اسلامی بوده و هست.
این مقام مسئول در ادامه با تقدیر از زحمات استاد عبدالله زاده خاطرنشان کرد: این استاد گرانقدر ۵۰ سال از عمر با برکت خود را صرف تربیت و تعلیم قرآن در نسل‌های مختلف کرده است.
معاون قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: تجلیل از اقدامات فرهنگی و قرآنی، کمک به بالندگی و رویش‌های مجدد آن اقدامات ارزشمند است که تجلیل از استاد عبدالله زاده نیز در زمره این نوع تجلیل‌هاست.
عبدالهادی فقهی زاده اظهار کرد: اگر امروز دین در سراسر جهان آبرو داشته و دارای نمود برجسته است و در کنار خانه برنامه‌ریزان دین ستیز جلوه‌های بزرگی از آن را می‌توان دید همگی ناشی از خدمات صادقانه و ارزشمند در عرصه دین است.
تجلیل از استاد عبدالله زاده، زمینه‌سازی رویش‌های جدید است
وی تصریح کرد: تجلیل از استاد عبدالله زاده زمینه‌ای برای رویش‌های جدید در استان بوشهر است به طوری که همه ما لازم است بدانیم اگر می‌خواهیم نسل جدید را نسلی فرهنگی تربیت کنیم لازم است از اصحاب فرهنگ تجلیل کنیم.
در این مراسم که به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های استانی سیمای مرکز بوشهر، قرآن و معارف سیما و شما پخش شد از خدمات قرآنی استاد عبدالله زاده و همسر وی تجلیل به عمل آمد.
۱۶ اسفند سال روز ارتحال آیت الله معتقد اهرمی کاتب قرآن متقارن به عنوان روز قرآنی استان بوشهر نام‌گذاری شده است که در این روز برنامه‌های مختلفی به این مناسبت برگزار می‌شود.
قرآن متقارن، قرآنی است که حرف اول کلمه اول در سطر اول هر صفحه با حرف اول کلمه اول در سطر آخر آن صفحه متقارن است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات