خبرهای داغ:
در بخشی از وصیت نامه شهید حسین فاطمی آمده است

خدایا غرور و خودبینی ساکن شده در قلب ما را بشکن

تبریز- در بخشی از وصیت نامه شهید حسین فاطمی آمده است؛ غبار معصيت قلبمان را گرفته. ولي چه کنيم خدايا، خدايا، اي مهربان‌ترين مهربانان! تو خود اين غرور و خودبيني را که در قلب ما ساکن شده، بشکن.
کد خبر: ۹۳۲۶۴۱۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن وصیت شهید حسین فاطمی آمده است؛

بارالها، پروردگارا، تو خود مي‌داني که تا حال از وقتي که آمديم به اين مکان مقدس، به اين دانشگاه، حتي يک بار هم با دل خالص به حضور تو نيامديم و هميشه در فکر ريا هستيم.

هميشه از فرصت استفاده مي‌کنيم و هميشه در حال گناه هستيم، خدايا هر چقدر بگوييم كه ما را ببخش، باز نمي‌دانيم با دلي خالص مي‌گوييم؛ چون غبار معصيت قلبمان را گرفته. ولي چه کنيم خدايا، خدايا، اي مهربان‌ترين مهربانان! تو خود اين غرور و خودبيني را که در قلب ما ساکن شده، بشکن.

تو خود اين را از دل‌مان بيرون کن. خداوندا، تنها بخاطر تو اين‌جا آمده‌ايم. خدايا، مي‌دانيم که جبهه‌ها به ما احتياج ندارد، بلکه ماييم به اين سنگرها و چادرها و به اين مکان‌هاي مقدس دور افتاده احتياج داريم. خدايا، اي معبود و معشوقم و همه کس و همه کارم.

نمي‌دانم در برابر عظمت تو چگونه حمد و سپاس بگويم و اي مهدي جان، تو را قسمت مي‌دهم به مادرت زهراي مرضيه تو خودت از خداوند فرجت را بخواه تا پروردگار متعال فرجت را برساند. يا مهدي! ما مي‌دانيم تويي فرمانده رزمندگان و همه مي‌دانند که تويي هدايت کننده، اين ميان فقط خود را مي‌بينيم و در ميدان نبرد نيز خود را مي‌بينيم. و ديگر فرزندان امت شهيدپرور را که چقدر دنبال شهادت هستند.

خواهران و برادران هموطن، مواظب امام امت، خميني کبير باشيد که اين نعمت بيکران را از دست ندهيد که پشيمان خواهيد شد و به گفته‌هاي پير جماران جامه عمل بپوشانيد و امام عزيز را تنها نگذاريد و مخصوصاً کتاب‌هايي که در مورد زندگي و ويژگي‌هاي امام امت است،بخوانيد.

خواهرانم، به مسئله حجاب بيشتر از همه چيز اهميت بدهيد و به تجملات و مال دنيا زياد دل نبنديد و در پوشيدن لباس دقت کنيد و ساده بپوشيد. و شما امت حزب اللهي، به نماز جمعه و دعاي کميل تشريف ببريد و هميشه با خدا در ارتباط باشيد، بعد از نماز، قرآن بخوانيد.

اسرار ديگران را هرگز فاش نکيند و حتماً کتاب‌هايي را که در باره علما و روحانيون و جانبازان و شهداي اسلام هستند و يا مقاله‌هايي در اين مورد را حتماً بخوانيد. و در مورد حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زينب (س) زياد مطالعه کنيد. و مجلات پيام انقلاب، اميد انقلاب، پاسدار اسلام و غيره را همه هفته بگيريد و بخوانيد که اين‌ها خود خيلي مهم هستند.

و چند تذکري خدمت عزيزان بزرگوارم دارم. پدر ومادر و خواهرانم! شما هم مثل بقيه امت شهيدپرور، حتماً در نماز جمعه‌ها و دعاي کميل و مراسم شهدا و غيره شرکت کنيد و شما را هم سفارش مي‌کنم كه اسرار ديگران را فاش نکيند و اکثر وقت بيکاري خودتان را با مطالعه کتاب‌هاي مفيد از جمله کتاب‌هاي استاد شهيد مطهري درباره چگونگي زندگي کردن و يا ديگر موضوعات و همچنين کتاب‌هاي استاد شهيد دستغيب و استاد و عالم بزرگوار آيت‌الله مشکيني و آقاي قرائتي و ديگر علما را بخوانيد، مخصوصاً مجله سپاه را.

من ميل ندارم در سوگ بنده گريه کنيد و اگر خواستيد به شهداي کربلا و مفقودين گريه کنيد و مردم را از تبليغات و ارشاد خود بي‌بهره نکنيد. عزيزانم، من از خداوند مي‌خواستم که برادري داشتم تا بعد از من، اسلحه بر زمين افتاده مرا بردارد و مواظب پدر و مادرم باشد. ولي افسوس، شايد خواست خداوند بود و دستمالي در نزد يکي از برادران دارم، موقع دفنم به سرم ببنديد و در آخر سلام مرا به تمام فاميل و آشنايان برسانيد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها