نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی مردم کُرد، افزود: وفاداری به نظام از ویژگی بارز مردم مناطق کُردنشین است.
کد خبر: ۹۳۲۶۴۸۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب عصر‌های کریسکان که در سنندج برگزار شد، با تأکیدات و توصیفات مقام مهظم رهبری در خصوص ویژگی‌های شناخته شده مردم مناطق کُردنشین اشاره کرد و گفت: بنابه تآکید معظم له مردم مناطق کردنشین در پشتیبانی از مجاهدین انصار و مهاجر در مقابله با ضدانقلاب حق بزرگی دارند.

وی افزود: یکی دیگر از این ویژگی‌های بارز همکاری مردم کُرد در مقابله با جنگ تحمیلی و غائله کردستان است و این فداکار‌های فراموش نخواهد شد و تقدیم ۵۴۰۰ شهید سند این مجاهدت‌ها است.

حجت الاسلام پورذهبی گفت: ایمان راسخ مردم مناطق کردنشین به اسلام از دیگر ویژگی‌های مردم این منطقه است و مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که مردم کردستان با نجابت تمام همراه و همگام دین اسلام هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان ارادت به پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) را از دیگر ویژگی‌های بارز مردم کُرد دانست و گفت: این مهم جزو اعتقادات لاینفک مردم این منطقه است.

وی وفاداری مردم کردستان به نظام اسلامی را از دیگر ویژگی بارز مردم این منطقه عنوان کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات