زنجان-در آستانه جشن نیکوکاری خیر ونیکوکار شهرستان خرمدره با حضور در کمیته امداد شهرستان مبلغ پنجاه میلیون تومان برای کمک و رسیدگی به نیازمندان تحت حمایت این نهاد مساعدت نمود.
کد خبر: ۹۳۲۶۵۲۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ محسن داودی؛ رئیس کمیته امداد خرمدره با بیان اینکه کمک به نیازمندان ودستگیری از مستمندان از تاکیدات دین مبین اسلام است . وهمواره بزرگان دین نیز به آن تاکید داشته اند ،گفت : همزمان با هفته احسان ونیکوکاری خیر خرم دره ای با حضور در کمیته امداد شهرستان واهداء مبلغ 50 میلیون تومان کمک برای نیازمندان در جشن نیکوکاری شرکت کرد.

 

وی یکی از مهم‌ترین وظایف کمیته امداد را توسعه فرهنگ انفاق و احسان در جامعه دانست و گفت : مناسبتهای ملی مانند جشن نیکوکاری وعاطفه ها زمان خوبی برای انفاق، احسان و نوع‌دوستی مردم خیر ودستگیری از نیازمندان وایتام است.

 

داودی ضمن قدردانی از اندیشه زیبا وخیرخواهانه مردم نوع دوست شهرستان خرمدره افزود : با مشارکت وهمیاری مردم نیکوکار وخیر شهرستان همواره در پایان سال شاهد افزایش کمک ها ومساعدت های نیکوکاران در این زمنیه بوده ومراحم این عزیزان در اولین فرصت بین نیازمندان تحت حمایت با حفظ کرامت ومنزلت آنان توزیع می گردد. 

 

گفتنی است هفته احسان ونیکوکاری همزمان با سراسر کشور امسال از 13 اسفند ماه آغاز می شود ودفاتر کمیته امداد ومراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردمی برای توزیع در بین نیازمندان هستند .

ارسال نظرات