خبرهای داغ:
تبریز- با افتتاح یک واحد تولیدی قارچ خوراکی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان میانه، فعالیت این واحد به صورت رسمی آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۶۴۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این واحد تولیدی از سوی بخش خصوصی با ظرفیت تولید ۱۰ تن و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید و زمینه اشتغال 5 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرد.

  فاز دوم این واحد با ظرفیت توسعه ای به ۱۵ تنی نیز در دست اجراست و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

   فرماندار ویژه میانه در آیین افتتاح این واحد تولیدی با قدردانی از زحمات مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان در تسهیل امور برای اجرای طرح؛ همراهی و حمایت رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیریت جهاد کشاورزی، اداره صنعت و معدن و حمایت و پشتیبانی امام جمعه میانه در پیشبرد امور این واحد تولیدی، از تلاش های سرمایه گذاران و بازاریابان این طرح آقای زینالی قدردانی کرد.

   محمدرضا مشایخی اشتغال زایی و الگو دهی مناسب این طرح برای ایجاد زمینه اشتغال را مهم دانست و اضافه کرد: با توجه به ظرفیتهای مهم سرمایه گذاری در شهرستان و با همت سرمایه گذاران و جوانان می توانیم آینده ای بهتر در توسعه اقتصاد شهرستان و رفع بیکاری جوانان متصور شویم.

   حجت الاسلام عبدالله محمدی امام جمعه میانه نیز از همت و تلاش سرمایه گذاران طرح، قدردانی نموده و اجرای چنین طرح هایی را الگوی خوبی برای اشتغال جوانان عنوان کرد.

   یک واحد تولیدی قارچ خوراکی با ظرفیت تولید 10 تنی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان در شهرستان میانه افتتاح شد.

ارسال نظرات