فرمانده سپاه شهرستان دشتی در دوره توانمندی فرماندهان پایگاه های بسیج گفت: مدیر توانمند بر اساس چارچوب خاصی مجموعه را مدیریت می کند.
کد خبر: ۹۳۲۶۶۴۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛ سرهنگ «محمدرضا زارعی تبار» فرمانده سپاه شهرستان دشتی در دوره توانمندی فرماندهان پایگاه های بسیج گفت: مدیر توانمند بر اساس چارچوب خاصی مجموعه را مدیریت می کندهر یک از فرماندهان بسیج در شهر و دیار خود باید سرآمد خوش رفتاری و خوشرویی با مردم باشد.

وی افزود: ما در گام دوم انقلاب قرار داریم و اکنون که چهله اول انقلاب به خوبی سپری کرده ایم باید برای چهله دوم برنامه منسجم تری داشته باشیم، بیانیه گام دوم انقلاب، منشور راه ما در سپردن گام دوم انقلاب است.

زارعی تبار با اشاره به علمی بودن بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه کاری کاملا پژوهشی و علمی است که توسط رهبر انقلاب تهیه و تنظیم شده است و خطاب اصلی این بیانیه به جوانان است به همین خاطر بسیج خود را مخاطب اصلی این بیانیه می داند و بر اساس آن یک سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج تنظیم کرده است.

فرمانده سپاه شهرستان دشتی اظهار داشت: این سند راهبردی پایگاه را از فعالیت محور به یک کانون مسئله محور تبدیل خواهد کرد تا بتواند به خوبی در محله نقش آفرینی کند و مسائل محل را بررسی و به کمک بسیجیان نخبه و همه ظرفیت ها آن مشکل را برطرف سازد.

وی افزود: محوریت اصلی بسیج در آینده خودسازی، دیگر سازی، جامعه سازی و تمدن سازی برای گام دوم انقلاب در همه عرصه است.

زارعی تبار با اشاره به گستردگی فعالیت های بسیج در کشور تصریح کرد: بسیج در کل کشور یک کانون بسیار فعال است و این شجره طیبه ای که امام خمینی(ره) بنا نهادند، اکنون شاخه های متعدد آن در کل کشور پهناور شده است و برای رسیدن به دولت اسلامی باید از این شبکه استفاده کرد.

گفتنی است: رسالت بسیج تامین نیازهای انقلاب است و در همه عرصه ها و زمان ها، بسیج باید فعال باشد و چشم انداز بسیج تا سال 1403، دستیابی به یک مجموعه و شبکه مردمی پویا متشکل از همه وفاداران به انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات