خبرهای داغ:
با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور ۱۷۹ مرکز خدمات بهزیستی ، موسوم به مثبت زندگی، در شهر‌های مختلف استان خوزستان به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۹۳۲۶۶۷۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه ، امروز همزمان با افتتاح ۲ هزار و ۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی در کشور ، توسط رئیس جمهور و وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس، فعالیت این مراکز در استان خوزستان نیز آغاز شده است افزود: مراکز "مثبت زندگی " با هدف کاهش تصدی گری دولت و مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی در ارائه ی خدمات اجتماعی ، از یک سال گذشته به استان‌ها ابلاغ شده است.

به گفته صدیق راد ، پذیرش در مراکز شبانه روزی و روزانه‌ی بهزیستی، درمان و توان بخشی اعتیاد ، کنترل انواع آسیب‌های اجتماعی، مشاوره‌های پیش از ازدواج ، رفع اختلافات خانوادگی و حمایت از ایتام تنها بخش‌هایی از خدمات پیش بینی شده برای مراکز مثبت زندگی ست که در بستر بهره گیری از فن آوری‌های نوین و دیدگاه‌های کارشناسانه، بدون مراجعه‌ی حضوری به متقاصیان ارائه می‌شود.

وی افزود: سهم استان خوزستان در این زمینه، ۱۷۹ مرکز بوده است که هر مرکز برای ۳ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه اعتبار این طرح‌ها در استان خوزستان ۵۷ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال بوده است، اضافه کرد: از نتایج عمده‌ی اجرای این طرح‌ها، تحقق دولت الکترونیک و کیفی سازی روند ارائه‌ی خدمات، به عموم مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها