به همت بسیج حقوقدانان استان صورت گرفت؛

آزادی ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام گفت: با همکاری مجموعه دادگستری،اداره زندان ها، شورای حل اختلاف و بسیج حقوقدانان استان و هنرمند محسن چاوشی ۲۱ زندانی جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۴۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام گفت: با همکاری مجموعه دادگستری،اداره زندان ها، شورای حل اختلاف و بسیج حقوقدانان استان و هنرمند محسن چاوشی ۲۱ زندانی جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان سرهنگ (ابراهیم شفیعی )، در مراسم آزادسازی زندانیان غیرعمد ایلام، اظهار کرد: طی امسال این سازمان اقدامی جدی جهت آزادی زندانیان معسر استان در دستور کار خود قرار داده که با استفاده از کمک دستگاه‌ها و خیرین این مهم را به خوی انجام داد.

وی افزود: این سازمان در استان تا آنجایی که در توان داشته باشد و قانون اجازه دهد زندانیان معسر و نیازمند که در بند زندان به دلیل مشکلات مالی گرفتار شده‌اند با همکاری دادگستری استان، سایر دستگاه‌ها و نهادها به آغوش گرم خانواده برگرداند.

شفیعی با بیان اینکه بدهی زندانیان مالی مذکور از محل کمک دستگاه‌ها، کمک هنرمند محسن چاوشی و خیرین جمع آوری و اقدامات رهایی از زندان توسط بسیج حقوقدانان استان صورت گرفت تصریح کرد:خوشبختانه تاکنون در این راستا موفق بوده‌ایم اما همچنان نیازمند یاری خیرین و مردم برای انجام این اقدام ارزشمند در سطح استان هستیم.

رئیس سازمان بسیج حقوقدان استان، با تاکید بر اینکه بسیج در همه صحنه‌ها برای خدمت به مردم آماده انجام هر گونه اقدام بی‌منت است تصریح کرد: در سازمان بسیج حقوقدانان استان افراد متخصص حقوقی از جمله وکلا، قضات و کارشناسان با روحیه جهادی برای خدمت به مردم پای کار هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار