برگزاری مجمع سرمربیان صالحین سپاه ناحیه شاهرود

شاهرود_مجمع سرمربیان صالحین سپاه ناحیه شاهرود در آستانه عید مبعث در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۶۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲
به گزارش خبرنگار بسیج، مجمع سرمربیان صالحین سپاه ناحیه شاهرود در آستانه عید مبعث در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
در این نشست که فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود، سرمربیان صالحین حوزه‌های مقاومت بسیج حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی استادیار صالحین شهرستان شاهرود در سخنانی با تبریک مبعث پیامبر اسلام (ص) با تاکید بر اهمیت صالحین در پایگاه‌ها و رسالت این طرح در پرورش مکتبی و سیاسی نسل جوان و نوجوان جامعه بویژه بسیجیان گفت: باید تلاش کرد تا نیاز‌های متربیان صالحین و اقشار مختلف مردم پاسخ درست داده شود.
در این نشست سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز با تقدیر از زحمات استادیار و سرمربیان صالحین در یکسال گذشته با تاکید بر اهمیت نظام صالحین در پایگاه‌ها و تربیت نسل انقلابی و دینی بر توجه و تقویت این طرح تاکید نمود.
حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهرود نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های نظام صالحین در سطح شهرستان بر تقویت این شجره طیبه در بسیج تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار