خبرهای داغ:
در حاشیه نشست ستاد مدیریت بحران خوزستان،
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در ارتباط تلفنی با وزیر بهداشت،پیرامون وضعیت ویژه استان خوزستان و لزوم اعمال قرنطینه و اعمال محدودیت‌های گسترده، برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۲۷۴۳۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲

به گزارش بسیج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در حاشیه نشست ستاد مدیریت بحران شورای نهادهای حوزوی خوزستان، که با حضور فرمانده عملیات مقابله با کرونای خوزستان برگزار شده بود، طی تماس تلفنی با دکتر نمکی، وزیر بهداشت، درخواست‌ها و دغدغه‌های کادر درمان و جهادگران را پیگیری کرد.

وی در این ارتباط تلفنی، پیرامون وضعیت ویژه استان خوزستان و لزوم اعمال قرنطینه و اعمال محدودیت‌های گسترده، برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا تأکید کرد.

جهادگران حوزوی خوزستان به همراه مسئولین بیمارستان‌های کرونایی، درجلساتی مستمر با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، مشکلات و کاستی‌های موجود در بیمارستان‌ها مطرح کردند که در این راستا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نیز با وزیر بهداشت در میان گذاشت و بر لزوم حل فوری مشکلات موجود تأکید کرد.

همچنین نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در ادامه بازدیدهای میدانی خود از بیمارستان‌های کرونایی خوزستان، با حضور در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرمشهر، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت به آن‌ها خداقوت گفت.

امام جمعه اهواز، در این بازدید از بخش‌های مختلف بستری بیماران مبتلا به ویروس منحوس کرونا بازدید و در جریان وضعیت خدمت‌رسانی به بیماران و نیازهای بیمارستان قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در حین بازدید، با هر پرستاری که مواجه می‌شد، دست به سینه می‌ایستاد و مقابل آن‌ها به نشانه احترام تعظیم می‌کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها