زنجان-معاون ارتباطات موسسه خیریه حضرت رقیه (س) گفت: امسال بالغ بر ۳۰ هزار جهیزیه در سطح کشور تامین و توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۲۷۴۶۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ مجید صمدیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد حضرت رقیه (س) بازوی اجرایی نهاد‌های حمایتی در کشور محسوب می‌شود.
امسال بالغ بر 30 هزار سری جهیزیه در سطح کشور تامین و توزیع شده است

وی با اشاره به اینکه بنیاد حضرت رقیه (س) ۱۵ سال است که در زمینه ارائه خدمات به مردم فعالیت دارد، افزود: تامین و توزیع جهیزیه به نوعروسان نیز بخشی از کار‌های این بنیاد به شمار می‌رود.

معاون ارتباطات موسسه خیریه حضرت رقیه (س) با بیان اینکه امسال بالغ بر ۳۰ هزار جهیزیه در سطح کشور تامین و توزیع شده است، افزود: بر اساس برنامه ریزی‌ها هر سال بر تعداد جهیزیه‌ها افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در استان زنجان نیز سازمان بسیج سازندگی استان نمایندگی بنیاد حضرت رقیه را قبول کرده بودند، اتفاقات ویژه‌ای رقم خورد که بالغ بر ۵۰۰ سری جهیزیه در ماه‌های گذشته و امروز توزیع شده است، ادامه داد: اگر در سال آینده این عدد به دو برابر برسد، نشان دهنده موفقیت ما است وگرنه درجا زده ایم.

صمدیان با بیان اینکه امیدوار هستیم با هم افزایی و مشارکت، در شرایط کرونایی که اقتصاد و معیشت مردم تحت تاثیرقرار گرفته است، در سال آینده اتفاقات خوبی در استان بیفتد، اضافه کرد: انعکاس این برنامه‌ها توسط رسانه‌ها موجب می‌شود این اقدامات و فعالیت‌ها مسکوت نماند و به نوعی رسانه‌ها در این امور خیر شریک می‌شوند.
ارسال نظرات