خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: زن مسلمان الگوی بیداری تمام ملت هاست.
کد خبر: ۹۳۲۷۵۰۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام خیرالله شریفی امروز در آیین تجلیل از خواهر سیرانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه این شهرستان، زنان را تاثیرگذارترین قشر در جامعه  عنوان و اظهار کرد: برای زنان قبل از انقلاب اسلامی، شخصیت کالایی، تبلیغی و تجملاتی ترسیم کرده بودند که در راستای تحقق اهداف دشمنان از آن ها استفاده می شد.

وی فداکاری و ایثار را از خطیرترین مسئولیت های بانوان ذکر کرد و افزود: بانوان پس از ظهور اسلام هویت و جایگاه خودشان را پیدا کردند و با انقلاب اسلامی جایگاه واقعی شان مشخص شد.

این مسئول گفت: امروزه زن مسلمان الگوی تمامی جوامع بشری است و بانوان ما در طول تاریخ انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که هم پای مردان در پیشرفت انقلاب و کشور نقش دارند و چه بسیار فداکاری و ایثار از بانوان ما سراغ داریم، که هم به عنوان مادران و همسران شهدا جانفشانی کردند و هم اینکه خود شهیده هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی ابراز داشت: زن ایرانی به این دلیل که از زنان تاریخ ساز انقلابی تبعیت کرده، امروز به الگوی تمام جهانیان تبدیل شده؛ یعنی زن ایرانی زن شرقی نیست که یک زن بی‌خاصیت باشد و زن غربی نیست که ابزاری در دست سودجویان باشد.

وی از تعامل و همکاری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی با دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان تقدیر کرد و افزود: مادامی که این تعاملات و همکاری‌ها ادامه پیدا کند ما در ماموریت های خویش همچنان پیشرفت خواهیم داشت.

شریفی همچنین ضمن تجلیل از خبرنگار افتخاری بسج، با برشمردن برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات خبرنگاران، ابراز داشت: اگر خبرنگار با روحیه انقلابی کار نکند اخبار را آنچنان که واقعیت دارد نمی تواند انعکاس دهد.

این مسئول، خبرنگار را موذن جامعه عنوان کرد و افزود: همان طور که اگر موذن خواب بماند نماز جامعه  قضا خواهد شد، خبرنگار نیز اگر خواب بماند متجاوزین جنگ نرم از منفذ فضای مجازی کشور را آلوده خواهند کرد.

گفتنی است مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی و خبرنگار افتخاری بسیج در آیین های جداگانه با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئول روابط عمومی سپاه خوی تجلیل شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات