خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: خلاصه پاسداری این است که انسان حاضر باشد برای انقلاب اسلامی از خودش بگذرد.
کد خبر: ۹۳۲۷۷۳۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در همایش آگاهسازی کارکنان سپاه غدیر تبریز در تعریف خصوصیات یک پاسدار افزود: رشادت، شجاعت، کارایی، ولایی بودن و انقلابی بودن از خصوصیات بارز یک پاسدار است و پاسداران باید به این صفات، متصف باشند.
وی ادامه داد: به فرموده مقام عظمای ولایت، تنها معنویت است که سپاه را سایر نیروهای مسلح متمایز می‌کند و سپاه را باید با قدرت، معنوی نگه داشت که تمام امید من به معنویت سپاه است.
 حجت‌الاسلام سرایی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: پاسدار کسی است که با تمام وجود فرمانبر بیانات و فرامین رهبری است و هم اوست که گوش به فرمان فرماندهی مقتدر کل قواست.
 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به بایدها و نبایدهای ورود پاسداران به انتخابات گفت: رسالت سپاه و بسیج، ایجاد شور برای حضور حداکثری است و انتخاب اصلح هم از بایدهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: نبایدهایی هم به‌عنوان مرز مشخص‌شده است که ممنوعیت ورود مصداقی به انتخابات یکی از آن نباید هاست.
وی اظهار داشت: باید از ورود به جناح‌بندی‌ها خودداری شود و کاندیداها و عناصر آنها اجازه سخنرانی در اماکن سپاه و بسیج را ندارند.
ارسال نظرات