خبرهای داغ:
مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح همدان عنوان کرد

رشد ۵۵ درصدی فضای سبز نیروگاه شهید مفتح همدان

همدان-مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح همدان گفت: درصد فضای سبز نیروگاه شهید مفتح نسبت به متراژ کل آن ۲۱ درصد است که امسال ۵۵ درصد و نسبت به دو سال پیش ۱۵۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۳۲۷۸۶۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
رشد ۵۵ درصدی فضای سبز نیروگاه شهید مفتح همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالمجید دیناروند در آیین غرس ۱۰۰ هزار اصله نهال در نیروگاه شهید مفتح همدان اظهار داشت: رسالت اصلی و جهادی نیروگاه شهید مفتح تولید برق است و ۱.۵ درصد سهم تولید برق از کل ظرفیت کشور را داریم و توانسته‌ایم با همت، رشادت و ایثار همکاران این سهم را به دو درصد برسانیم.

وی با بیان اینکه در کنار رسالت اصلی تعهدات اجتماعی خود را فراموش نکرده‌ایم، گفت: در پشت دیوار نیروگاه استخر‌های تغذیه مصنوعی برای کمک به سفره‌های زیر زمینی احداث شده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان با بیان اینکه در سال گذشته ۱۷۰ هزار گل قلمه زده و کاشته شده است، عنوان کرد: ۱۰۰ هزار قلمه گل و ۲۰۰ هزار گل فصلی کاشته شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۵ هکتار گل محمدی کاشته شد، گفت: امروز ۱۰۰ هزار اصله نهال در راستای کاهش آلاینده‌ها و کم شدن اثرات تبدیل انرژی در نیروگاه‌ها کاشته می‌شود که تعداد ۳۰ هزار آن با مشارکت منابع طبیعی انجام می‌شود.

دیناروند ابراز داشت: درصد فضای سبز نیروگاه شهید مفتح نسبت به متراژ کل آن ۲۱ درصد است که امسال ۵۵ درصد و نسبت به دو سال پیش ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه هر صنعتی آلایندگی خود را دارد و امکان ندارد تبدیل انرژی پساب برجای نگذارد، گفت: ما سعی کرده‌ایم پساب خود را تصفیه کنیم که با خروج آن از نیروگاه مورد استفاده کشاورزان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان با بیان اینکه تا وقتی که سوخت مازوت وارد می‌شود چاره‌ای نداریم، گفت: رایزنی‌هایی با اداره گاز انجام شده تا سهمیه بیشتری را جذب کنیم و درصد آلایندگی را به رقم استاندارد برسانیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات