خبرهای داغ:
رئیس سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: بیش از ۴۵هزار دانش آموز از یادمان مرصاد به صورت مجازی بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۲۷۸۷۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، یونس عزیزی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سازمان راهیان نور کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با آغاز انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی با تمام توان خود سعی در سرنگونی انقلاب اسلامی داشت و جنگ تحمیلی یکی از برنامه‌های آنان برای نابودی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: شهدای گرانقدر با روحیه عاشورایی خود از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کرده و امروز انقلاب اسلامی به الگویی برای سایر کشورهای آزادی خواه تبدیل شده است.

رئیس سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند مناطق عملیاتی دفاع مقدس و اردوی راهیان نور یک گنج تمام نشدنی است و باید از این فرصت برای آشنایی نسل جدید با ایثار و فداکاری‌های شهدا استفاده کرد.

عزیزی بیان کرد: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از کرمانشاه آغاز و با عملیات غرورآفرین مرصاد به پایان رسید.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه با فراهم کردن زیرساخت‌ها هم اکنون با پنج یادمان پاوه، مرصاد، مطلع الفجر، شهید بهشتی قصرشیرین و بازی دراز به قطب راهیان نور کشور تبدیل شده است.

رئیس سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: از اردیبهشت تا اسفند سال ۹۸ و قبل از شیوع ویروس کرونا یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کرده‌اند.

عزیزی خاطر نشان کرد: همچنین در سالروز عملیات بازی دراز در سال ۱۳۹۸، ۲۹ هزار و ۶۱۶ نفر به مدت ۲ روز در از یادمان عملیات بازی دراز دیدن کرده‌اند.

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور دانش آموزی تاکید کرد: بیش از ۱۴ هزار نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام شده‌اند که ۱۳ هزار نفر از آنان در اردوهای ۲ روزه از مناطق عملیاتی دیدن کرده‌اند.

عزیزی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا اردوهای راهیان نور متوقف نشده است، تصریح کرد: با کمک دوستان در آموزش و پرورش اردوهای راهیان نور در شبکه شاد راه اندازی شده و در روز ۱۶ اسفند که به یادمان عملیات مرصاد اختصاص پیدا کرده بود بیش از ۴۵ هزار نفر از دانش آموزان از آن بازدید کردند.

رئیس سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: همچنین در روز ۱۸ اسفند بیش از ۱۲۰ هزار نفر در شبکه شاد از برنامه یادمان پاوه دیدن کرده و امروز برنامه یادمان بازی دراز پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: جشنواره رهاورد نور در سال ۹۸ آغاز شد اما به دلیل بیماری کرونا اختتامیه آن برگزار نشده است و در سال آینده به صورت حضوری یا مجازی از ۵۰ برگزیده استانی این جشنواره تقدیر خواهد شد.

عزیزی خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره رهاورد نور سال ۹۹ در سایت مرصاد یار ثبت نام کرده و آثار خود را در قالب‌های اعلام شده بارگذاری کنند.

ارسال نظرات